ok, ik hoor hier net een nieuwe roddel.. zal wel weer niet kloppen, maar bon -.-
Saki zou eruit liggen, ontslaan door TH!
geloof ik niks van eigenlijk.. weet iemand toch meer hierover?
x.
edit: Hij is wel ontslagen dus.
(bericht aangepast door een moderator)
-
9 aug 2008 - 20:2210 aug 2008 - 12:4310 aug 2008 - 12:4310 aug 2008 - 13:1210 aug 2008 - 13:1410 aug 2008 - 13:29
kommaan dat geloof ik dus echt niet!! ze kennen Saki al jaren en komen goed met hem overeen waarom zouden ze hem dan ontslagen?? sorry ma dat zie ik Th dus NOOIT doen!
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
10 aug 2008 - 13:44kommaan dat geloof ik dus echt niet!! ze kennen Saki al jaren en komen goed met hem overeen waarom zouden ze hem dan ontslagen?? sorry ma dat zie ik Th dus NOOIT doen!
Jhaa, ik zie hun dat ook dus echt niet doen, maar ik weet wel dat Tom, Saki een idioot vind als je naast hem staatLet the Night embrace you
10 aug 2008 - 13:46Het klopt indd.
Het is niet zozeer, dat Saki eruit is.
Het is dat ze niet meer samen werken met VSD hamburg, *het bedrijf waar Saki dus ook voor werkt*
Tobi heeft zn ontslag ingedient bij VSD en gaat wel verder met de boys, samen met een ander bedrijf wordt er een nieuw beveiligingsteam samengesteld.i need you like a heart needs a beat.
10 aug 2008 - 14:06Jawel
Het klopt
Saki is ontslagen
Het zit namelijk zo :
Th in Amerika=Véél geld= Saki niet meer nodig
Th krijgt streken10 aug 2008 - 14:07Saki is cool, hij wordt echt neit ontslagen hoor!!
Edit: Ik zie net het laatste forumberichtNeeeeee dat kan niet
10 aug 2008 - 14:07Saki is ontslagen
zo erg
x10 aug 2008 - 14:19alsof dat Th daar iets over te zeggen heeft -_- als ie ontslagen is, zal het wel niet zijn door de jongens van th.
En wrs is hij niet eens ontslagen10 aug 2008 - 14:20Saki zit er niet eens mee? Hallo, die dude heeft het al tijden niet naar z'n zin.
wees blij dat hij nu weer een leven heeft in plaats van steeds achter Billa aan te moeten hobbelen.10 aug 2008 - 14:20ik geloof dat TH in plaats van nieuwe beveiliging beter een ander management kan zoeken..
i need you like a heart needs a beat.
10 aug 2008 - 14:22ik geloof dat TH in plaats van nieuwe beveiliging beter een ander management kan zoeken..
I don't think sow, zonder dat management, was er niet eens een th! je denkt toch niet dat Bill tom en co daar heel veel te zeggen hebben? ö10 aug 2008 - 14:23Geruchten deden al een tijdje de ronde onder de Tokio Hotel fans, maar vlak voor het concert in Sayreville heeft Tobi het grote nieuws aan enkele fans verteld. VSD Hamburg is ontslagen als de security van de band en een nieuwe maatschappij is ingeschakeld om de job op zich te nemen.
Wat het meest verontrustend is en wat we eigenlijk niet hadden verwacht, is dat niet het management, maar de Jungs zélf de beslissing hebben genomen om VSD te ontslaan. Een fan vertelt:
"Saki is ontslagen en hij werkt sowieso niet meer voor Tokio Hotel. Tobi heeft VSD Hamburg voortijdig verlaten. Desondanks heeft hij toch een nieuw contract weten te krijgen en nu is hij de baas van de security (dat verklaart dus waarom de dude in kwestie geen VSD shirt droeg...).
Four Artists neemt nu het zaakje van VSD over. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk met het hoe en wat, het zou best eens kunnen dat een lokale beveiligingsdienst wordt ingeschakeld terwijl Tobi toeziet op wat er gaande is. Althans, dat hoop ik."
dit is het bericht!!Let me be me...