ok, ik hoor hier net een nieuwe roddel.. zal wel weer niet kloppen, maar bon -.-
Saki zou eruit liggen, ontslaan door TH!
geloof ik niks van eigenlijk.. weet iemand toch meer hierover?
x.
edit: Hij is wel ontslagen dus.
(bericht aangepast door een moderator)
-
9 aug 2008 - 20:229 aug 2008 - 21:13
(...)
Laten we het er maar op houden dat ik dingen altijd zo vroeg weet door groot netwerk, heel veel research en logisch nadenken
Uhu, begrijp ik.
Maar hoe weet jij dat dan eigenlijk :')?Wie du mir, so ich dir.
9 aug 2008 - 21:15(...) Laten we het er maar op houden dat ik dingen altijd zo vroeg weet door groot netwerk, heel veel research en logisch nadenken
Lol, ik dacht; OEH, DIE HEEFT CONNECTIES!I recycle my thoughts.
9 aug 2008 - 21:16(...)
Ja naja.. daar komt dat ´groot netwerk´ eigenlijk wel op neer ja
Lol, ik dacht; OEH, DIE HEEFT CONNECTIES!. Er zitten een paar van die mensen tussen die dar nog wel eens een handje bij willen helpen
Wie du mir, so ich dir.
9 aug 2008 - 21:21(...) Ja naja.. daar komt dat ´groot netwerk´ eigenlijk wel op neer ja
. Er zitten een paar van die mensen tussen die dar nog wel eens een handje bij willen helpen
Nah, ik wil het zo graag weten :[I recycle my thoughts.
9 aug 2008 - 21:259 aug 2008 - 21:26(...) Laten we het er maar op houden dat ik dingen altijd zo vroeg weet door groot netwerk, heel veel research en logisch nadenken
Oeh, en btw. Is het een negatieve of positieve persoonlijke reden =$?I recycle my thoughts.
9 aug 2008 - 21:33(...)
Hoe bedoel je
Oeh, en btw. Is het een negatieve of positieve persoonlijke reden =$?
x.Wie du mir, so ich dir.
9 aug 2008 - 21:43(...) Hoe bedoel je
x.
Nou, die persoonlijke reden.. hebben ze vsd "ontslagen" om een negatieve/postieve reden?I recycle my thoughts.
9 aug 2008 - 21:45*Leest het net*
NOOOOOOOOOOOOOOOOO! Saki is zo cool! O_O
Shit man...Hier baal ik nou van. =l
Saki was echt like mijn stopwoordje. IK BEN FAN VAN HEM :{Ik ga hem missen :'(
*Denk nu niet dat ik overgtokioot ben ofz, ik vind gewoon vage dingen leuk >.<*Mew <3
9 aug 2008 - 22:51Dat geloof ik toch niet Saki die hebben ze vast niet ontslaan..Dont forget to breath dont cry
Ja, die was goed x'D9 aug 2008 - 22:55Wow ik ga hem echt missen!
9 aug 2008 - 22:58(...)
Nou, die persoonlijke reden.. hebben ze vsd "ontslagen" om een negatieve/postieve reden?
Beide.
x.Wie du mir, so ich dir.
10 aug 2008 - 0:1410 aug 2008 - 0:1610 aug 2008 - 12:43Arme Saki
Mrjuah, We kunnen der Toch Niks Aan Doen ?
Tschüss ! x.