• Ik zou dus 7 mei naar de showcase van Valerius gaan en 8 mei naar hun concert...

    En nu is het nog maar de vraag of het wel doorgaat...

    Mijn vader heeft iets met zijn hand en ze weten niet wat het is en hij is nu alweer naar het ziekenhuis ervoor en morgen moet hij ook en ze willen hem waarschijnlijk gaan opereren binnenkort en nu word ik helemaal gek van mijn moeder die de hele tijd zegt jah morgen gaan ze misschien al opereren dus reken er maar op dat je niet gaat!

    Terwijl mijn vader zei dat ze morgen gaan kijken en een afspraak willen maken maar door mijn moeders gezeik twijfelt die nu en daar word ik gek van want nu weet ik dus niet of ik wel of niet kan... :/

    Begrijp me nou niet verkeerd dat ik alleen aan mezelf denk want ik vind het ook erg voor me vader ik heb alleen enorm lang naar dat concert uitgekeken en nu ik gisteren die kaartjes van de showcase had gewonnen was ik helemaal blij... Ik heb echt net een rotperiode achter de rug met allemaal tegenslagen en dingen en als het weer goed lijkt te gaan gaat het blijkbaar toch weer fout...

    En nu ben ik dus best wel boos... En ik heb besloten dat als ik niet mag dat ik 8 mei wel de trein pak alleen dan kom ik niet meer thuis aangezien de laatste trein al halverwege terug gaat... En 7 mei wil ik ook zo graag...

    Bah ik kan wel janken ofzo en zo'n bokszak zou nu goed zijn voor me! --'

    Liever geen stomme reacties dat hun er niets aan kunnen doen want dat weet ik ook wel en dat is het ook niet ik heb me er gewoon enorm op verheugd en dan weer dit... Thx voor het lezen van dit gezeik :/


    dream, dare, fly!

    Euhm, maar het is toch niet heel erg met die hand van je vader? Dus anders zou je toch even bij hem langs kunnen gaan, en dan door naar die Showcase.
    Dan ben je bij alletwee geweest, en als hij geopereerd wordt, daar hoef je toch niet bij te zijn? Dan kan je toch alleen maar in de wachtkamer zitten, dus daar heeft hij ook niet veel aan. En vind hij ook niet dat je beter kan gaan? Dat jij plezier hebt, en dat als het afgelopen is, dat je dan weer even naar je vader kunt?
    X.
    -Hoop dat dit geholpen heeft.-


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Cannabis schreef:
    Euhm, maar het is toch niet heel erg met die hand van je vader? Dus anders zou je toch even bij hem langs kunnen gaan, en dan door naar die Showcase.
    Dan ben je bij alletwee geweest, en als hij geopereerd wordt, daar hoef je toch niet bij te zijn? Dan kan je toch alleen maar in de wachtkamer zitten, dus daar heeft hij ook niet veel aan. En vind hij ook niet dat je beter kan gaan? Dat jij plezier hebt, en dat als het afgelopen is, dat je dan weer even naar je vader kunt?
    X.
    -Hoop dat dit geholpen heeft.-
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik snap je moeder maar ik snap jou ook. Probeer er anders over te praten met je vader?


    Wie du mir, so ich dir.

    Cannabis schreef:
    Euhm, maar het is toch niet heel erg met die hand van je vader? Dus anders zou je toch even bij hem langs kunnen gaan, en dan door naar die Showcase.
    Dan ben je bij alletwee geweest, en als hij geopereerd wordt, daar hoef je toch niet bij te zijn? Dan kan je toch alleen maar in de wachtkamer zitten, dus daar heeft hij ook niet veel aan. En vind hij ook niet dat je beter kan gaan? Dat jij plezier hebt, en dat als het afgelopen is, dat je dan weer even naar je vader kunt?
    X.
    -Hoop dat dit geholpen heeft.-

    Volgens mij zou haar vader haar brengen, maar gaat dat nu niet door, volgens mij. Maar goed.

    Ik weet niet zo goed hoe ik je moet helpen, maar ik zal voor je duimen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Volgens mij zou haar vader haar brengen, maar gaat dat nu niet door, volgens mij. Maar goed.

    Ik weet niet zo goed hoe ik je moet helpen, maar ik zal voor je duimen!
    Kun je niet vragen of familie je kan brengen dan? Of kennissen?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Kun je niet vragen of familie je kan brengen dan? Of kennissen?


    Nouw familie word het niet want daar is ook een heel gedoe mee en veel vrienden zijn op vakantie enzo :/
    Maar het is afwachten op morgen wat ze morgen zeggen, me vader is nu weer thuis ze hebben niet echt wat gedaan en hij gaat zometeen nog even mee naar Zwolle naar het Bevrijdingsfestival dus ik hoop dat het vrijdag en zaterdag gewoon doorgaat... Het is nu gewoon afwachten op wat de dokter morgen zegt maar ik denk eigenlijk niet dat hij morgen al geopereerd word want daar heb je toch vaak een afspraak bij nodig?

    @ Cannabis
    Me vader heeft al sinds september last van z'n hand en de dokters weten niet wat het is. Hij heeft allemaal (vocht)bultjes op zijn hand zitten en 1 zo groot als een ei... Het is ook helemaal dik en opgezwollen. Het is geen reuma en ook geen tubecolose (of hoe je het schrijft) dus nu willen ze een kijkoperatie gaan doen omdat niks van de medicijnen helpt...


    dream, dare, fly!