• Ja, die heb ik dus gekocht vandaag in Amsterdam, maargoed, hoe werkt die? Ik snap 't niet, hehe.

    Voor degenen die het niet weten: Het is die mascara waarbij je moet draaien of zo en dan kan je drie standen gebruiken, blabla.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Geen idee, ik gebruik geen mascara :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Geen idee, ik heb altijd van Maxfactor.


    your eyes are like stars in the night.

    Was dat die die trilt?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Die zag ik laatst in de winkel...
    Ik wilde hem kopen, maar ik wist meteen dat ik dom genoeg ben om hem niet te snappen. :X
    Kijk anders op youtube, misschien kan je daar iets over vinden?

    -zoekt op-


    ok

    dan snap ik 1 ding niet
    als het zo ingewikkeld is, waarom geven ze er dan niet gelijk een handleiding bij xD
    want mascara hoor je, tenminste dat dacht ik, gewoon normaal te kunnen gebruiken zonder een uitgebreide beschrijving te lezen xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb hem van vandaag :'D
    je moet gewoon draaien naar de verschillende standen. Bij stand 1 heb je een mindere volume dan stand 3. En ik denk dat je ook als je eerst stand 1 doet, dan 2 en dan 3, zeer volumineuze wimpers zal hebben. Maar dat heb ik nog niet getest ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Amante schreef:
    Geen idee, ik gebruik geen mascara :'D


    Only losers can act the way you do

    Je moet dat dingetje draaien naar 1, die opdoen, dan naar 2, en dan naar 3. Mijn bf heeft die ook en als 'ie op is gaan we dat potje uit elkaar halen om te zien hoe dat werkt :'D Ik vind hem echt slecht trouwens, bij mij werkt 'ie helemaal niet en dat potje is vet klein.. Kan je beter voor 2,50 een van essence of catrice kopen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb Lancome en nee, niet zelf gekocht. Ik kijk wel uit.
    Naja, als het maar werkt.
    :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    ik blijf bij mijn define-a-lash mascara (A)

    Ik blijf bij een andere rimmel London ^^


    Don't stop believing, and you will be happy

    Ik heb geen idee,
    maar volgens mijn is het bullshit,
    het is niet logisch.


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    Ik heb ook geen idee, sorry.
    En ik blijf fan van mijn Catrice (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    I'll stay with Essence no limits.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Weird?

    Ik heb er zelf altijd eentje van 2.60 ofzo, maar meestal steel ik die van mijn moeder, want die is écht goed :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.