• OH M G
    Gistermiddag had ik bij de bieb 'Zielen' gehuurd van Stephenie Meyer. En serieus, ik vind mezelf eng, want ik heb dat boek met 570 bladzijdes in 2 dagen uitgelezen ö
    Maargoed, ik wilde dus zeggen dat ik het echt een veeeeeel beter/leuker/mooier boek vind dan de hele twilight-saga. En ik ben echt overrompeld. OMG. Wie van jullie heeft ook Zielen/The Host gelezen?
    Oh, en ik vraag me nou af; Kwam Wanda nou uiteindelijk in een kinderlichaam terecht of was het gewoon een klein lichaam? Ik kom er namelijk niet uit..

    --

    Edit: 'The Host' wordt inderdaad verfilmd. bron

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 18:54 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Prachtig boek. Mijn lievelingsboek om eerlijk te zijn
    En Wanda komt in 't lijf van een kleinere persoon terecht, iemand van rond de 17 dacht ik

    Ps: hij wordt waarschijnlijk verfilmt

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 18:48 ]


    Live life limitless.

    Ik wil hem nog lezen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik al twee keer ik ben nogal stephenie fan en heb al haar boeken die er zijn ook heb ik Het boek over Bree al ik hoef alleen de films: Eclipse en Breaking dawn nog en ik ben compleet.

    Ik wil lezen, die schrijft keigoed ;o


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik wil hem wel lezen, maar ik denk dat ik er niks van begrijp, als ik dat stuk op de achterkant zo lees. iets over dat wandelaar ofzo de gastziel is en blahblahblah. Veeels te ingewikkeld.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben nu nog in het begin, en ik vind het lichtelijk slaapverwekkend. Maar ik zal volhouden en doorlezen:Y)


    A line is a dot that went for a walk.

    Haha, je hebt hem sneller uit als ik, ik had hem pas binnen 4 dagen uit :O
    Het is inderdaad een heel erg goed boek :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dat boek thuis liggen. Maar ik kom niet verder dan enkele pagina's.

    k wilde het boek kopen, maar ik vond het begin stukje nogal vaag, maar nou wil ik m toch kopen. is hij makkelijk te begrijpen ofniet? Want ik heb geen zin om na te gaan denken als ik aan het lezen ben(A)


    Keep your head, heels and standards high.

    hij staat op de boekenplank in mijn kamer en ik heb de eerste 100 bladzijdes gelezen maar kwam er nog niet echt in dus ik begin nog een keer overnieuw als ik me kop er wel naar heb staan.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    MichiCake schreef:
    ik heb dat boek ook een keertje gehuurd bij de bieb alleen ik vond het begin stukje erg vaag om te lezen dus verder ben ik ook niet gekomen dan een paar bladzijdes.
    ik denk dat ik het boek nog eens ga kopen en dan door dat begin stukje lezen.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb hem gekocht, de eerste paar pagina's waren verwarrend, maar ik had ook verder geen tijd om het te lezen, dus ik stopte en ik ga later verder.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    volgens mij heeft bijna iedereen hetzelfde probleem.. het begin is verwarrend en je komt er niet goed in..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik ben hem nog aan het lezen

    Ik ga hem kopen =D


    .