• OH M G
    Gistermiddag had ik bij de bieb 'Zielen' gehuurd van Stephenie Meyer. En serieus, ik vind mezelf eng, want ik heb dat boek met 570 bladzijdes in 2 dagen uitgelezen ö
    Maargoed, ik wilde dus zeggen dat ik het echt een veeeeeel beter/leuker/mooier boek vind dan de hele twilight-saga. En ik ben echt overrompeld. OMG. Wie van jullie heeft ook Zielen/The Host gelezen?
    Oh, en ik vraag me nou af; Kwam Wanda nou uiteindelijk in een kinderlichaam terecht of was het gewoon een klein lichaam? Ik kom er namelijk niet uit..

    --

    Edit: 'The Host' wordt inderdaad verfilmd. bron

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 18:54 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    ik heb dat boek ook een keertje gehuurd bij de bieb alleen ik vond het begin stukje erg vaag om te lezen dus verder ben ik ook niet gekomen dan een paar bladzijdes.
    ik denk dat ik het boek nog eens ga kopen en dan door dat begin stukje lezen.


    The leech lover is just dying to help uw out !

    ik heb hem hier liggen, maar het begin is inderdaad saai zodat ik er niet doorheen kom.


    "Let them eat cake!"

    Ik heb hem nog niet gelezen maar ik zal eens kijken of ik hem kan vinden. :D
    Ben benieuwd, de titel klinkt in elk geval wel goed.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    heb hem niet gelezen, maar weet wel iets heel cools. xD deel 1, the host dus, is vertaald met 'zielen', maar laat deel 2 nou net 'souls' heten xD *lacht vertaler uit*


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    heb hem niet gelezen, maar weet wel iets heel cools. xD deel 1, the host dus, is vertaald met 'zielen', maar laat deel 2 nou net 'souls' heten xD *lacht vertaler uit*
    Hahhaha, fail.
    En inderdaad, in het begint dacht ik ookvan: 'Uh, what?' Ik snapte er helemaal niks van. Maar als je eenmaal over de 50 bladzijdes bent is het echt een verslavend boek.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik had heb bij de bieb geleend.
    Ik vond het begin alleen saai/verwarrend, en ben toen gestopt ;$


    we were always meant to say goodbye.

    Ik heb hem gelezen, en ik vond het begin helemaal niet moeilijk eigenlijk.
    Het was echt een geweldig boek :9~ Ik had hem ook zo uit, veel te verslavend.
    Wanda is in een klein lichaam terecht gekomen, het lichaam moet nog 17 worden.


    Your make-up is terrible

    ja, het was echt goed!!

    twiddict schreef:
    heb hem niet gelezen, maar weet wel iets heel cools. xD deel 1, the host dus, is vertaald met 'zielen', maar laat deel 2 nou net 'souls' heten xD *lacht vertaler uit*

    GENIUS XD

    Ik vind dat boek echt supermooi ;3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mythical schreef:
    ik heb hem hier liggen, maar het begin is inderdaad saai zodat ik er niet doorheen kom.

    Ik advies ze je om nu dat boek te pakken en niks anders te gaan doen dan daar door heen te lezen.
    Want like, ik had dat ook. En toen was het kerstvakantie en sneeuwde het en had ik geen zin om naar de bieb te gaan en toen ging ik dat boek maar weer eens lezen, en toen kwam ik dus door het begin heen en nu is het mijn lievelingsboek.

    Begin is zo saai inderdaad, dus besloot ik om op ongeveer bladzijde honderd te beginnen. En toen had ik hem ook binnen twee dagen uit. Vriendin van me zei dat hij ook verfilmd zou worden, maar dat zal waarschijnlijk wel een gerucht zijn.

    Heb dat boek nu al maanden en ben nog niet verder dan vijftig pagina's. Ik kom er maar niet in, het boek boeit me gewoon niet. ._.

    Ik heb het gelezen en ik vind het geniaal<3


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    ik vond de nederlandse versie zooo veel moeilijker dan de nederlandse xD


    Life sucks, Then you die, You should be happy