• Heey,
    Van mijn tekenleraar heb ik een paar stencils gekregen waar op staat hoe je een gezicht moet tekenen. En aan de hand daar van heb ik deze tekening gemaakt.
    Nu is mijn vraag wat vinden jullie er van? Nog commentaar of misschien tips?
    Dank je
    hoiie

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 20:15 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meer in verhoudingen tekenen en meer met diepte werken. Ik vind zelf meer details ook mooier. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Meer in verhoudingen tekenen en meer met diepte werken. Ik vind zelf meer details ook mooier. (:

    Ik heb hem van een plaatje na getekent op een van die stecils,er was geen ditail bij,maar bedank voor de tip.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vind het best mooi hoor maar je Poseidon heeft wel gelijk ;)
    maar toch mooi


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    Op Youtube staan heel veel mooie filmpjes over mooie onderwerpen zoals ogen. Daar hebben wij ook naar gekeken met school en echt, ik ben vooruit gegaan -trots-


    it's so empty living behind these castle walls

    Het gezicht moet meer naar boven.
    Misschien kun je beter met lijnen tekenen.
    Ik heb 't weer geweldig groot gemaakt hoor ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Die heb ik getekent,die lijn op haar voorhoofd is er een,die ben ik verget uit te gummen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oh wacht wacht. De neus is te lang, waardoor de mond dus ook te ver naar onder is.


    I live for the applause, you will die for it.

    De schaduw zou ik anders aanbrengen. Het kan zo zijn dat het aan mij ligt maar voglens mij heb je het gezicht, de wang, uitgeveegd met je vinger. Dit staat erg slordig, je kunt het beste schaduw aanbrengn met dunne en dikkere potloodstreepjes(begrijp je wat ik bedoel?)

    Voor de rest:
    De neus
    De diepte van de gelegen ogen(Rechter oog staat dieper dan het linker)
    Het haar iets natuurlijker aanbrengen.

    Voor de rest vind ik het heel knap! En hoop niet dat ik te kritisch ben?? :$


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nee hoor,ik heb er om gevraagt.
    En dat oog komt denk ik door de foto,daar zie je het altijd slechter op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Idd, schaduw niet uitwrijven. Dat is zeer onprofessioneel ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Daarom doet mijn leraar het? Hij schetse iets voor en toen deed hij dat ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hm, ik vind het persoonlijk iets om er snel en simpel vanaf te komen (: Heel soms doe ik het ook wel, maar daarna teken ik er weer over, normaal.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 21:12 ]


    I live for the applause, you will die for it.