• Mijn zus is zeven jaar ouder (Ik ben 17 en zij is er 24). We hebben overlaatst een giga ruzie gehad.
    En dat door:
    - Wat moet ik tegen jou gaan vertellen? (dat zei ze tegen me toen we samen uit eten gingen, en ik vroeg waarom ze niets zei en ook niet reageerde op wat ik dan maar vertelde.)
    - Als mijn mams weg is gaat zij boven zitten, maar dan communiceert ze via facebook, en dat met allerlei domme opmerkingen.
    - Ze geeft nooit een kus (op de wang) aan me als ze gaat slapen, terwijl dit hier wel de gewoonte is. Wel aan mijn ouders en dan zit ik daar maar.
    - ze zegt altijd dingen dat bij mij aankomt alsof ze een hekel aan me heeft. (zoals tegen de hond: ja, voor jou zou ik wel willen thuisblijven hoor, maar dan voor jou alleen.. en dan kijkt ze me zo met een gemene grijns aan).
    - Ze commandeert me ongelofelijk veel en zegt dus wat ik moet doen en niet moet doen en ga zo maar even door.
    - Ze scheld me uit omdat ik niets in het huishouden doe, terwijl zij dat ook niet doet.. terwijl ze werkt en gewoon hier zonder een bijdrage te leveren mag blijven inwonen (Bij anderen van mijn klas moeten ze een kleine geldsom geven of helpen in het huishouden).

    En toen was het me te veel geworden en zei ik: dat ze beter een keer alleen zou gaan wonen, want dat ik het zo beu ben. (beu, hoe ze tegen me doet).

    Toen was mijn mams natuurlijk boos op mij. Maar als ik dan vertel wat de reden daartoe is, zegt ze dat ik me niet moet druk maken daarin en niet zulke dingen mag zeggen, omdat het mijn zus kwetst.. En toen werd ik natuurlijk boos.

    Nu vanavond hangt ze plots weer het slachtoffer uit. En dat gewoon omdat ze weer vervelend deed en mams mij eens gelijk gaf. En dan zei ze: je geeft me echt zo'n gevoel dat als je een geweer zou hebben me meteen zou neerknallen. En de dingen die je afgelopen dagen hebt gezegt, zoals "ik haat je" dan word ik wel eens boos.
    Dat ik haat je heb ik zelfs nooit gezegd. Ze vlucht meteen naar boven eens ze thuis is. En dat met dat geweer gedoe, ik denk dat ze gewoon getikt is.

    En dan reageert mijn mams hierop met: ik vind het goed van je zus dat ze zich zo verwoord..
    Dat heb ik dagen ervoor geprobeerd maar niemand luisterde naar me en dan komt zij ineens zo idioot doen.

    Soms vraag ik me af of ze echt wel een zus is?

    Misschien heeft ze borderline ;X. Ik vind het wel vervelend voor je<3


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, lekker is dat van haar. -sarcasme stijgt-


    your eyes are like stars in the night.

    Goh, is zij even kinderachtig. Mijn zusje is 14 en die is net zo.
    Negeer haar. Daar wordt ze gek van en heb jij haar op een volwassen manier ontwapend (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zoals Sid boven me zegt: ze is echt kinderachtig!
    Negeer ze, misschien stopt ze dan wel!


    Never run out of reasons to smile...

    Sid schreef:
    Goh, is zij even kinderachtig. Mijn zusje is 14 en die is net zo.
    Negeer haar. Daar wordt ze gek van en heb jij haar op een volwassen manier ontwapend (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik en mijn (half)zus hebben bijna dezelfde situaties.

    Bij de laatste ruzie, is ze echt iedereen gaan negeren, wij nu dus ook :Y)

    Postscriptum (PS); Bij ons is het verschil 14 -22 Das net dat tikkie erger >_<

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 21:48 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    dat ze nog niet uit huis is :X

    no offence , maar ik zou echt niet zoplang thuis willen wonen

    En sjaa mijn zus is net zo, ook zo scheit irritant -.-
    Je moet er gewoon boven staan en haar doodnegeren ;D


    I solemny swear i am up to no good

    Hmm. Dit is misschien een beetje een late reactie, maar ik doe het toch :Y).
    Ik verschil 10 jaar van m'n zus, maar we zijn wel fucking close. Ik heb dus aan me zus gevraagd waarom jou zus zo doet; dit was haar antwoord:
    "Ze [jou zus] stelt zich gewoon aan." aka ze wilt [misschien] aandacht. En zoals iedereen zegt; negeernegeernegeer x]


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    Dat suckt wel, ik zou gewoon tegen haar ingaan, of haar negeren. :3


    None but ourselves can free our minds.