• Ik ben al heletijd bezig met mijn verslag. Maar nu begint het me het de keel uit de hangen. Steeds als ik 1 keer op enter klik, slaat hij een hele regel over. Wie weet hoe ik dat weg kan halen? Ik heb Word office 2007 ('a)
    bedankt (flower)


    we were always meant to say goodbye.

    Bij instellingen of beeld ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    No idea, sorry. Maar als je Ctrl + Enter doet, doet hij het als het goed is niet? :3

    Poseidon schreef:
    Bij instellingen of beeld ofzo.


    Nee, ik kan het niet vinden ):


    we were always meant to say goodbye.

    Oh ik weet wat je bedoeld.
    Ik heb zelf geen Word 2007 meer, anders kon ik je naar de precieze knoppen wijzen. Je moet je instellingen op Word 2003 zetten, het zit volgens mij ergens bij opmaak [:


    And he's the only person who ever left me breathless.

    UNCOMMON schreef:
    No idea, sorry. Maar als je Ctrl + Enter doet, doet hij het als het goed is niet? :3


    nee, helpt ook niet ):


    we were always meant to say goodbye.

    Rainfall schreef:
    Oh ik weet wat je bedoeld.
    Ik heb zelf geen Word 2007 meer, anders kon ik je naar de precieze knoppen wijzen. Je moet je instellingen op Word 2003 zetten, het zit volgens mij ergens bij opmaak [:


    -dom- en hoe doe je dat? Instellingen op '2003' zetten? x']


    we were always meant to say goodbye.

    Ik weet mssn wat je bedoeld. Op school heb ik dat probleem ook met 2007, maar thuis met 2003 niet.
    Blijkt dat word 2007 op school automatisch regelafstand 1,5 doet. En bij mij thuis doet 2003 minder. =)
    Moet je ergens regelafstand zoeken.
    Kan ook dat dat het probleem niet is. Ik heb geen verstand van 2007 x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet hoe je dat moet doen -werk op school ook met 2007-, maar hier heb ik 2003 dus ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, sorry :x


    Never run out of reasons to smile...

    - ik heb het -
    dankjulliewel (flower)


    we were always meant to say goodbye.

    Je moet naar een tijl gaan en dan de stijl pakken waar geen afstand bij staat. ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Volgens mij bij opmaak en dan ''geen opmaak'' kiezen ;D