• Op 1 september 2008 was ik begonnen aan een [flut] verhaal. Het was onrealistisch, maar hij werd best goed gelezen. Maar omdat der helemaal niets van klopte, ben ik hem gaan herschrijven. En ook veel meer gaan uitbreiden. Ik zit nu bij deel 19, waar normaal deel 6/7 zou zijn. De story had eerst 502 delen, maar is nog lang niet af.

    The Real Tom Kaulitz
    Sabine van de kolk is een normaal meisje van 16. Na een uit de hand gelopen ruzie met haar beste vriendin [Natascha] komt ze in contact met Tom Kaulitz, de gitarist van Tokio Hotel. Samen met hem wil ze de rest van haar leven door maken. Tenminste, op het moment dat ze hem leert kennen. Maar of dat voor altijd zo zal blijven is nog maar de vraag.


    Als het je wat lijkt, heb ik nog 2 rollen over. Omdat de 'normale' vriendinnen van Gustav en Georg allebei het verhaal al heel lang niet meer volgen, heb ik besloten dat ik hun eruit haal.
    Wat ik moet weten:
    Naam:
    Leeftijdinverhaal:
    Karakter:
    Gustav/Georg:
    Foto hoe je er in verhaal uit wil zien:
    Vul alleen in als je het verhaal ook gaat volgen, alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 7:43 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Naam: Nicky Stitchses
    Leeftijdinverhaal: 18
    Karakter: Nicky is erg betrouwbaar en lief. Ze kan snel boos worden als iets niet lukt. Ze heeft een hekel aan rokers en vind het geld verspilling.
    Gustav:
    Foto hoe je er in verhaal uit wil zien:http://www.poptower.com/pic-11630/kayla-ewell.jpg
    Vul alleen in als je het verhaal ook gaat volgen, alsjeblieft.Ja hoor dat ga ik echt wel doen!

    Naam:Melanie Derrol
    Leeftijdinverhaal:17
    Karakter:LIef, aardig, eigenwijs,Houdt van sporten en vindt roken en drinken maar niks.
    Georg:
    Foto hoe je er in verhaal uit wil zien: Maak er maar wat moois van:D


    'Hard Times, Nice Live'

    Naam:Louis Ellis Flames
    Leeftijd:17
    Karakter:Louis is over het algemeen één stil slim meisje, ze bemoeid zich niet met ruzies en houdt zich het liefste op de achtergrond. Louis komt bij mensen die haar niet kennen nogal mysterieus over, maar mensen die haar kennen weten dat Louis heel erg lief is maar één tikkeltje verlegen. ook is Louis erg bijdehand en wil het liefste altijd gelijk hebben, meestal heeft ze dan ook gelijk omdat ze hoogbegaafd is en het meestal alles al wel weet.
    Gustav/Georg
    Foto hoe je er in verhaal uit wil zien:louis ellis flames
    of
    louis ellis flames
    of
    louis ellis flames


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kan ik mss nog invullen voor Vriendin Gustav ?^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    JimatHatiku schreef:
    Kan ik mss nog invullen voor Vriendin Gustav ?^^


    Ja, tuurlijk (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Naam: Kim Korfmann
    Leeftijd: 19 jaar.
    Karakter: Kim is een meisje dat erg verlegen is. Haar gevoelens probeert ze altijd op te kroppen maar dat heeft weinig succes. Mensen mogen Kim vaak om haar humor, ze maakt grappen zonder dat ze mensen beledigt. Ondanks dat houd ze zich toch liever op de achtergrond en is ze soms doodstil, wat andere mensen meestal onrustig maakt. Kim is absoluut een erg lief persoon die voor iedereen klaar staat, ze behandelt iedereen met veel vriendelijkheid, ook al maken sommige mensen daar misbruik van. Kim is snel bang dat ze verlaten word door de mensen van wie ze houd.
    Gustav/Georg: Georg.
    Foto: Klik!

    Ik zou het echt ontzettend leuk vinden als ik de rol krijg, en dan ga ik ook zeker weten het verhaal volgen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 8:00 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Naam: Jamie Elisa Findlay
    Leeftijdinverhaal: 19
    Karakter: lief, zorgzaam, betrouwbaar, eerlijk, spontaan, bij mensen die ze niet kent wat verlegen en soms wat onzeker.
    Gustav/Georg: Gustav
    Foto hoe je er in verhaal uit wil zien: Klik


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Naam: Patricia Kohl.
    Leeftijdinverhaal: 19.
    Karakter: Aardig, behulpzaam, eigenwijs, soms wat koppig, vriendelijk.
    Gustav/Georg: Georg
    Foto hoe je er in verhaal uit wil zienKlik


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    wanneer horen we wie de rollen hebben? ^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.