• nou
    ik had bijna een jaar met mijn vriend (weten jullie wel)
    opeens zei hij dus gister van dat hij geen vaste relatie meer wilt :S terwijl ik heel vaal vreog of hij dat wel wou.
    ik ben zo in de war ! ik kan niet slapen niet eten nix! hij wou opeens niet meer zoklef doen en ook niet mijn naam in zn msn of hyves.
    en naja hij stuurde mij naar huis.
    en ik vroeg deheltijd wat hij wou en opeens was het aan ofzo maar hij wilt nix meer vast :S maar kon hij dat niet eerder zeggen!
    (huil)(huil) help

    O___o.
    Hij maakt het uit, en is het weer aan?
    Vraag aan hem wat hem dwars zit.

    Vraag hem meteen hoe het zit. Als hij zegt dat hij geen vaste relatie wilt, vraag hem dan op de man af waarom hij ermee begonnen is. Jij hebt het recht om te weten hoe het zit. En dan maakt hij het weer aan? Ok, ik snap hem niet. Je moet écht met hem praten.

    Ga met hem praten. Door af te wachten, raak je enkel maar meer in de war. Succes! (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ga inderdaad face to face met hem in gesprek, op deze manier kom je alleen maar achter de echte waarheid(tenzij hij een goede lieger is..)
    Hoop voor je dat het daardoor wat duidelijker wordt!

    Sterkte!!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 16:42 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Escapist schreef:
    Ga met hem praten. Door af te wachten, raak je enkel maar meer in de war. Succes! (:

    Diffuse schreef:
    Vraag hem meteen hoe het zit. Als hij zegt dat hij geen vaste relatie wilt, vraag hem dan op de man af waarom hij ermee begonnen is. Jij hebt het recht om te weten hoe het zit. En dan maakt hij het weer aan? Ok, ik snap hem niet. Je moet écht met hem praten.


    None but ourselves can free our minds.

    Oke ik wil niet lullig doen maar jouw vriend had vaker van die streken die echt niet konden en eigenlijk had je hierop al kunnen wachten. Neemt niet weg dat het een ongelofelijke eikel is tho.
    En zoals Diffuse al zegt, je hebt het recht om op zn minst te weten hoe het zit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Oke ik wil niet lullig doen maar jouw vriend had vaker van die streken die echt niet konden en eigenlijk had je hierop al kunnen wachten. Neemt niet weg dat het een ongelofelijke eikel is tho.
    En zoals Diffuse al zegt, je hebt het recht om op zn minst te weten hoe het zit.


    your eyes are like stars in the night.

    Diffuse schreef:
    Vraag hem meteen hoe het zit. Als hij zegt dat hij geen vaste relatie wilt, vraag hem dan op de man af waarom hij ermee begonnen is. Jij hebt het recht om te weten hoe het zit. En dan maakt hij het weer aan? Ok, ik snap hem niet. Je moet écht met hem praten.

    nou en nu weet je wat hij heeft gedaan.
    mij verwijderd van hyves :S
    mijn moeder zegt dat ik hem tijd moet geven om mij te missen dus ik zie hem 2 weken niet of spreken.
    omdat ze vonden dat we teveel bij elkaar waren en op elkaars lip zaten ofzo

    En omdat we biede depri zijn. Naja over 2weken krijgt hij dus hulp van Punt P. ofzoiets.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 19:17 ]