• Namelijk: gisteren was ik op excursie en op de terugreis werd de bus geraakt door een auto. Ik zag die auto echt recht op de bus inrijden en schrok mij echt dood. Eigenlijk is er niets gebeurd (wat lakschade en de auto had een deuk), maar nu word ik steeds banger. Toen ik vanmiddag naar de stad fietste had ik het idee dat alle auto's recht op mij afkwamen. Ik vind het echt zo eng!
    Heeft iemand ook eens zo iets gehad?


    I am an idiot, I move.

    Dat zijn doemscenario's,die had ik na mijn auto-ongeval ook. Dan dacht ik altijd als er iemand te snel reed,dat die op ons ging botsen. Dat verdwijnt na een tijdje.

    toen ik een ongeluk had gehad, had ik dat ook. Het gaat vanzelf weer over.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Heb ik ook eens gehad. We stopten om iemand te laten parkeren en er is iemand toen met volle snelheid tegen onze auto gereden. Ik heb het nog steeds een beetje, en het is bijna 3 jaar geleden.. Maar grotendeels gaat het wel weg hoor (:


    Let's do this poo

    Heb ik ook wel eens gehad maar dat gaat van zelf over.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb het ook nog steeds, maar het gaat stilletjes aan beter, gewoon rustig ademhalen en het probéren te negeren, dat helpt bij mij meestal.

    Ik heb het ook gehad na mijn aanrijding. Het verwijnt uiteindelijk vanzelf

    Ik zat een in een auto en toen botste die,ik lag daarna in het ziekenhuis ik heb er nog 1,5 jaar last van gehad maar dan ging het over


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb ook zoiets meegemaakt. We zaten in de auto en iemand reed op ons in. Even zag ik mijn leven voorbijflitsen en kwam tot besef dat ik nog leefde.
    Elke keer wanneer ik in een auto stap, op een fiets stap of gewoon begin te wandelen krijg ik schrik.
    Maar het grootste gaat wel over..


    ~ Jalexis takes over your world...