• Ik heb sinds een half jaar een hele goede vriend genaamd Javier*. We kunnen het enorm goed met elkaar vinden en ik zie hem echt als een super goede vriend. Het begon allemaal heel stom. Javier had het de hele tijd over Justin Bieber (ja hij is er fan van) en ik vond Justin Bieber niks en toen ging die de hele tijd klieren met die liedjes van Justin Bieber op zetten om mij zogenaamd “gek” te maken. Op de 1 of andere rare manier zijn we daardoor heel veel met elkaar gaan optrekken.

    2 weken later liepen we constant met ze 2en en zaten we naast elkaar in de twixxen (lessen). We kregen enorm vaak de vraag van andere klasgenoten of we wat hadden. Zelfs Javier en mijn 4 vrienden vroegen het en dachten het. We hadden niks we zijn gewoon goede vrienden.

    Nu is het al een maand aan de gang dat we steeds closer worden met elkaar… Hij verteld mij echt alles en ik vertel hem ook heel veel. Ik heb hem woensdag zelfs over mijn eetstoornis verteld terwijl ik het nog nooit iemand had verteld. Hij heeft me echt weten op te vrolijken toen en hij helpt me er nu heel erg mee.

    Javier is bi en valt op meiden en jongens. Hij heeft vrienden via het internet leren kennen uit Frankrijk. Een meisje en een jongen die die allebei leuk vond. Hij heeft nu met die jongen uit Frankrijk die hij nog nooit in het echt heeft gezien. Maar iedereen zegt dat die op mij is!

    Wat mij nou in de war maakt?
    Javier zegt zelf vaak allemaal vage dingen tegen me als dat die stiekem verliefd op me is, dat die verkering heeft met me en dat soort dingen maar altijd zegt die het op zo’n manier dat het zeg maar niet waar is. Ik vind hem niet echt leuk op die manier, gewoon goede vrienden tenminste dat denk ik. Op school doen we alles samen en hij geeft ook heel vaak knuffels. In de pauzes maar ook sinds kort in lessen pakt die ineens me hand en dan lopen we zeg maar de hele tijd hand in hand rond. Ik moet toegeven het ziet er steeds meer uit alsof we wat hebben.

    Maar nu ben ik in de war want ik weet niet echt zeker meer of ik hem nou leuk vind of gewoon goede vrienden ben. Ik heb niet het gevoel wat ik normaal wel heb als ik verliefd ben op een jongen, maar als hij ineens me hand pakt of zo voel ik me ineens wel heel fijn en gelukkig…

    Ik word er echt een beetje gek van en ik moest het ergens kwijt...

    * Naam is veranderd


    dream, dare, fly!

    Zet al je gedachten eens op een rijtje en probeer daaruit te concluderen wat je zelf er van vindt. ;) Misschien wordt het daardoor een stuk duidelijk.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Je kan je ook fijn voelen door het feit dat iemand om je geeft en dat laat merken. Maar vraag hem eens of hij je leuk vind?


    it's so empty living behind these castle walls

    Chumba schreef:
    Zet al je gedachten eens op een rijtje en probeer daaruit te concluderen wat je zelf er van vindt. ;) Misschien wordt het daardoor een stuk duidelijk.


    None but ourselves can free our minds.