• Ja, ik ben een weekje naar Praag geweest en nu weet ik niet wat er allemaal gebeurd is in de beschaafde wereld, zowel op Twitter, Tumblr, Quizlet, of andere sites. (:
    Iemand die me kan updaten? (nerd) Ik heb geen besef meer van tijd en dagen :'D

    Eigenlijk is er niet veel bijzonders gebeurt hoor. Het waren gewoon de dagelijkse dingen weer hier. Dus heel gezellig! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Are U serious? Ik ben ook in Praag geweest afgelopen week Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Are U serious? Ik ben ook in Praag geweest afgelopen week Ö

    En, hoe vond je het? (:

    Het was wel tof, maar ik was de hele vakantie ziek, haha (:
    En jij dan?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vond het een beetje vies. Echt, zoveel vieze mensen, zwervers en bedelaars. >< En het eten is gewoon slecht ;x

    Je hebt mij gemist. (A)

    Verder zou ik niet weten wat je gemist hebt. :'D

    Niet veel boeiends denk ik? (nerd)
    Hoe heb jij het gehad? :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    Niet veel boeiends denk ik? (nerd)
    Hoe heb jij het gehad? :9~

    Buiten een Alex bierbuik, iewl.
    Eh, ik weet niet, het was met momentjes wel leuk, maar my feet are killing me, omg waarom wouden die zoveel gaan wandelen ... ;_; en ik miste mijn mama. ;x Tsjechen die Engels spreken zijn hilarisch trouwens.
    Weeee wooorrk in dee glazfabriek.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Buiten een Alex bierbuik, iewl.
    Eh, ik weet niet, het was met momentjes wel leuk, maar my feet are killing me, omg waarom wouden die zoveel gaan wandelen ... ;_; en ik miste mijn mama. ;x Tsjechen die Engels spreken zijn hilarisch trouwens.
    Weeee wooorrk in dee glazfabriek.


    lolwut?
    en ach arme jij, hopelijk hebben de leuke momentjes dat wel goed gemaakt 8D hahah


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    (...)

    lolwut?
    en ach arme jij, hopelijk hebben de leuke momentjes dat wel goed gemaakt 8D hahah

    Alex z'n bierbuik?
    Lol, we hebben trouwens een dubbelganger van fugly Lisa gezien. :'D

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Alex z'n bierbuik?
    Lol, we hebben trouwens een dubbelganger van fugly Lisa gezien. :'D


    ohmygod. hij lijkt wel zwanger ;-;
    en hahahah lol arme jij :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    (...)

    ohmygod. hij lijkt wel zwanger ;-;
    en hahahah lol arme jij :'D

    iknow right, you ugly man. ;o komt van al die stellas. :Y) mss is hij wel een Tsjech, want die hebben de grootste bierconsumptie in de hele wereld ...
    ja, arme ik ;_; moest ik dat kind weer zien, ik wer er niet goed van ;o ik ben nog steeds geshockt. ;D

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 16:35 ]

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Alex z'n bierbuik?
    Lol, we hebben trouwens een dubbelganger van fugly Lisa gezien. :'D


    Lolol. misschien was ze ht wel echt. Stiekem in tjechie xD. Voorzover ik weet niet echt iets gemist.
    En idd Frostbite, damn, sinds wanneer kunnen mannen zwanger worden? Hahah, Ooit zuipt hij izhc in een coma.


    SLOAN.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    iknow right, you ugly man. ;o komt van al die stellas. :Y) mss is hij wel een Tsjech, want die hebben de grootste bierconsumptie in de hele wereld ...
    ja, arme ik ;_; moest ik dat kind weer zien, ik wer er niet goed van ;o ik ben nog steeds geshockt. ;D


    inderdaad lol :')
    en ja, dat kan ik me voorstellen. o:
    omg lol, hier moest ik echt om lachen


    There are several things that I have been doing wrong.