• mijn lichaam moet vervoert worden in zo'n zwarte mooie limo, en mijn lichaam moet verast worden. terwijl ik langzaam verga wordt when you're gone van avril lavinge gedraait. niemand moet huilen, maar ze voelen ze zich wel leeg.
    mijn as wordt meegenomen door de wind, over land over zee. ik zie de mooiste dingen , van tempels tot gave muziekfestivals.
    hoe moet jou begrafenis er uit zien?

Ik denk er liever nog niet aan maar als het echt moet. Een zwarte kist en iedereen die van me hield moet er bij zijn en stel dat ik sterf aan kanker dan wil ik graag het liedje Cancer van My Chemical Romance op mijn begravenis.

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

Dat mogen mijn kinderen -als ik er heb???- dan beslissen

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Ik wil niemand in het zwart zien en ze moeten Wenn nichts mehr geht spelen van Tokio hotel. Het liefst zou ik ook niemand zien huilen, want de dood mag geen slecht ding zijn (al wordt dat wel moeilijk).
    Ik wil verbrand worden en mijn assen moeten in de zee gestrooid worden. :]

Let the Night embrace you

GOTCHAx schreef:
    Ik wil gewoon dat ierdereen er zou zijn van wie ik hield & de rest maakt niet echt uit.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ik wil dat alleen mensen die voor mij iets betekende erbij zijn. Dus geen vage achtertantes and stuff. Mijn hond moet ook aanwezig zijn. De kist is zwart, net als de rest van de aankleding. De kleding van de mensen het liefst in het wit. Mijn lievelingsliedjes moeten gedraaid worden. En als mensen iets willen zeggen moeten ze dat vooral doen. Daarna wil ik gecremeerd worden samen met mijn dierbaarste bezitten. Ik zou een deel van het as het liefst bij mijn ouders laten, en het andere deel wordt uitgestooid in het bos.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

GOTCHAx schreef:
    Ik wil gewoon dat ierdereen er zou zijn van wie ik hield & de rest maakt niet echt uit.

Beeeeeeeesje :-)

het moet niet een heel treurig gedoe zijn. op een of andere manier gewoon vrolijk met de muziek waar ik van hou en iedereen in felle kleuren kleding in plaats van zwart kortom gewoon als een soort feestje

love is in the air... but i can't fly

milagirl je verwacht egt dat ik dat nu al weet xD

[ bericht aangepast op 30 april 2010 - 19:58 ]

*insert philosophical cringe expression here*

Maakt me niets uit, zolang dat iedereen dat ook maar iets om me geeft er is. -ik vind het trouwens raar om hier nu al over na te denken.-

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Tranquillity schreef:
    Ik denk daar liever nog niet aan eigenlijk.

Dat ik in een zwarte kist de kerk word ingedragen en dat er dan Hello van Evanescence speelt. En ik wil gecremeerd worden maar ik wil wel uitgestrooid worden op een andere locatie en niet op de strooiweide. Maar waar weet ik nog niet maar als ze dat doen dan moet het liedje By your side van Tokio Hotel op de achtergrond spelen.

Ik zou begraven willen worden met veel bloemen en ik zou willen dat er liedjes worden gedraaid van Justin Bieber of het nou zielig is of niet. En ik zou geen verlaten graf willen hebben en er moet een mooie tekst op staan.

iloveJustinBieber

Om eerlijk te zijn maakt mij dat niet zo uit,als ze mij er maar in zien.
    Het eenigste wat ik wil is begraven worden met 2 munten.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik wil gecremeerd worden, uitgestrooid worden (en dan niet op een begraafplaats). Verder: I don't give a damn.

I am an idiot, I move.

Ze moeten in een vrolijke kleur komen, absoluut niet in zwart, roze bijvoorbeeld. Mijn motto is niet 'memento mori', kom op zeg.
    Verder moeten er geen zielige liedjes gedraait worden, ik ben zelf ook niet zielig? Mensen herkennen mij als een vrolijk persoon die altijd lacht (althans, zo word ik omschreven) dus ik zie geen reden waarom die liedjes zielig moeten zijn. Lekker vrolijke liedjes, of gewoon liedjes die ik leuk vind. De rest interesseert me niet zoveel, als m'n beste vrienden & vriendinnen er maar zijn, eigenlijk alle mensen die ik liefheb.

Maar dat zwarte kleding en zo vind ik.. raar? Alsof mensen nooit meer lachen & feest vieren als ik dood ben. Het klinkt grof, maar zo denk ik erover.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny