• ja, ik word zo kriebelig van insecten.
    naja, vooral wespen/muggen/bijen/grote spinnen/etc :3
    en net was er weer eens een wesp in mijn kamer en ik werd zo spastisch :'D

    maar ik vind die beesten eng (A)
    wie nog meer?

    Och nee, ik vermoord ze altijd ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    sommige, wel als ze kunnen steken of veel poten hebben.
    allemaaldus. ;$


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    ik ben als de doods voor spinnen!! als er een spin in me kamer zit en me vader haalt hem weg dan durf ik 2 uur lang (of langer) meestal niet in me kamer te gaan :S


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    net zat er weer een binnen,
    echt ik vind die beesten eng :x

    Totaal geen moeite met insecten, maar heb wel een schijthekel aan muggen. Ik blijf net zo lang op tot ze allemaal dood zijn. Zo heb ik eens midden in de nacht drie uur wakkergelegen en mug na mug doodgemept =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Doodtrappen die handel.


    All this dampness is damp.

    Zaitsev schreef:
    Totaal geen moeite met insecten, maar heb wel een schijthekel aan muggen. Ik blijf net zo lang op tot ze allemaal dood zijn. Zo heb ik eens midden in de nacht drie uur wakkergelegen en mug na mug doodgemept =='

    ik ga dan altijd onder mijn deken liggen :'D

    Ik kan alleen niet tegen muggen, daar heb ik een bloedhekel aan. Van mijn wespenfobie ben ik net af :"D


    Alis volat propriis.

    Ik kan heel slecht tegen insecten. Muggen/zilvervisjes/vliegen mep ik zonder moeite dood. Maar als ik een spin zie sta ik aan de andere kant van de kamer te gillen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ren er meestal voor weg ;x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Soldier schreef:
    Doodtrappen die handel.

    Voiceless schreef:
    Ik ren er meestal voor weg ;x

    ik ook :x

    Voiceless schreef:
    Ik ren er meestal voor weg ;x


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik ga gillen en wegrennen als ik een spin zie (a')
    We waren eens aan de zee voor een weekend -met school- en we lagen met z'n vieren op een kamer. Elke kamer had zo een eigen wasbak waar we 's avonds onze tanden konden poetsen etc. Dus toen ik mijn tanden ging poetsen kroop er ineens een spin uit het putje ö -ze was gemaan groot, ookal beweert iedereen van niet- en ik gilde echt té luid en ben de kamer uitgerend. Ik heb de hele nacht slecht geslapen O.o


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Ik ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.