• Ik word er echt super gek van. Mijn ouders en mijn schoonouders hebben samengezworen dat ik en me vriend elkaar alleen nog maar in het weekend mogen zien. We mogen niet met elkaar slapen en als ik toch doordeweeks kom word ik weggestuurd.

    Nu moet ik zondag heel vroeg bij me vriend zijn omdat we met zijn familie naar de dierentuin gaan. Ik moet ofzo half 9 al bij hem zijn. Van zijn moeder mag ik blijven slapen maar van zijn vader niet. En waarschijnlijk van mijn vader ook en mijn moeder niet. Nou fijn .. Nu ben ik dus heel boos want we hebben al 16 maanden ofzo en we mogen nog steeds niet slapen. Het mag pas als ik 16 ben en dat is pas in December. Niks helpt!
    Weten jullie wat?
    Want ik word hier gigantisch gek van en voel me er gigantisch kut door..


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat is inderdaad kut. Kun je niet een compromis sluiten met je ouders? Bijvoorbeeld dat hij eerst op een andere kamer slaapt en als dat goed gaat op een matras in jouw kamer. Wanneer word je 16?


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat is lelijk.. Ik zou ook boos zijn.


    Scream for mercy!

    Ik mag niet mee naar zijn vader, ik mag niet bij hem slapen, ik mag niet bij hem zijn als zijn ouders niet thuis zijn, ik mag niet met hem logeren. Ik snap het probleem, maar ik kan je er niet mee helpen. Zoals je ziet heb ik er zelf ook last van..


    your eyes are like stars in the night.

    Wachten tot december.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zo erg is dat niet hoor , ik zit met hetzelfde. je leert er mee leven (: ik zit in de week op kot dus ben alleen in het weekend thuis , door mij studies zie ik hem dan alleen 's avonds op vrijdag en zaterdag. en men ouders zijn conservatief genoeg om me niet bij hem te laten slapen en .. ik word in december 19 (:

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 12:54 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, ik heb ook ooit eens voorgesteld om bij mijn toenmalige vriend te logeren en het werd oorlog in de keet. Dus veel advies kan ik je niet geven, ik heb alle mogelijke zijwegen al genomen ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Beelzebub schreef:
    Dat is lelijk.. Ik zou ook boos zijn.


    'Hard Times, Nice Live'