• Oké, ik zat dus op mijn gemak de hitkrant te lezen, komt er zo'n pagine waar filmpjes op staan die je zogezegd moet zien.

    Eentje ging over een meisje van drie, die ging huilen om Justin Bieber. Dat is deze. Toen stond er nog een filmpje, deze, dat Justin Bieber haar dus zeg maar gaat opzoeken ofzo :'D Bij zo'n show. En ik ben absoluut geen fan, ik heb soms zelfs een ontzettende hekel aan hem. Maar toen ik dat filmpje zag, dacht ik van; ‘Nu wordt je toch spontaan fan, of niet?’ Zo schattig ;D
    Oké, fans hebben het misschien al lang gezien ofzo, butwhocares.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 16:16 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Haha ja die is heel lief maar daar was al eens een topic over. Maar daar smelt je gewoon voor. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Haha ja die is heel lief maar daar was al eens een topic over. Maar daar smelt je gewoon voor. :9~

    Oh ja? :'D &Ja, inderdaad (A)


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Omg ! jij maakt me justin bieber fan !:X

    SOOO FOCKING LIEF :D:O

    damn ;D


    I solemny swear i am up to no good

    Fantasque schreef:
    (...)
    Oh ja? :'D &Ja, inderdaad (A)

    Ik zat daar zo voor mijn beeldscherm en helemaal: aaaaaaaaaawh wat lief dus ik aan iedereen laten zien en toen waren ze fan haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toch ben ik nog geen fan, die filmpjes kunnen me niet overtuigen (:
    Maar anders is het wel lief wat ie gedaan heeft. :P

    Omg geweldig! : D
    Zelfs mijn moeder vond hem echt adorable :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Omg, dat is zó lief. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson


    Aaaahhh ik word spontaan fan :'D!
    Sirieus, weet je niet hoe lief<3


    Beautiful people, are people who smile.

    Phineas schreef:
    Omg geweldig! : D
    Zelfs mijn moeder vond hem echt adorable :9~

    Haha ja die van mij ook. We zaten allebei zo, ‘aaahw, kijk nou!’ Terwijl mijn moeder echt een schijthekel aan hem heeft. Dat heeft ze zowat bij alle muziekanten maar oké


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    ah dat is echt vet schattig!!

    Ohmygod, hoe sweeeeeeet!


    Tanya is de beste.

    die eerste vond ik echt zielig, die had ik al gezien, maar dit is echt een te schattig einde!


    Alis volat propriis

    Onwijs leuk, ja.
    Alleen ik weet bijna zeker dat dit gewoon met opzet is gedaan, weetjewel. Dat meisje opzoeken. Zo'n hogen 'ahw factor' maakt je inderdaad sneller fan. Sorry voor deze kutreactie. 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben het eigenlijk wel met LOVEDRUNK eens. (:


    Scream for mercy!

    L0VEDRUNK schreef:
    Onwijs leuk, ja.
    Alleen ik weet bijna zeker dat dit gewoon met opzet is gedaan, weetjewel. Dat meisje opzoeken. Zo'n hogen 'ahw factor' maakt je inderdaad sneller fan. Sorry voor deze kutreactie. 8D

    Haha xd Iedereen die tegenwoordig een andere mening dan de rest heeft, plaatst al meteen een kutreactie :'d Maargoed, het klopt waarschijnlijk wel wat je zegt, maar dan nog vind ik het schattig :3


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.