• Ja wie kent die site allemaal? Je moet filmpjes kijken en daarvoor krijg je punten en met die punten kun je Ipad's, Iphone, Ipod's, macbooks,... krijgen.
    Als je denkt 'das fake' zoek maar op YouTube 'Lockers Unboxing' . Het is wel betrouwbaar ^^

    Ik wil geen reclame maken maar weten of er mensen zijn die erop zitten ofz


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Flynn schreef:
    Ho-ly Shit.
    LOL, nog ong. 100 dagen dan heb ik een Ps3 game bij elkaar. Vet lame.
    Hoezo 100 dagen? :')


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    (...)Hoezo 100 dagen? :')
    Vandaag heb ik 4 punten (yea) gekregen > een Ps3 game is 400 punten > dus nog ong. 100 dagen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    (...)Vandaag heb ik 4 punten (yea) gekregen > een Ps3 game is 400 punten > dus nog ong. 100 dagen.
    Je kunt filmpjes kijken > per filmpje 2 punten extra. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Oelala.
    Dan zet ik dat geluid uit en ga ik wat anders doen, alsof ik die lame filmpjes ga kijken D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    Oelala.
    Dan zet ik dat geluid uit en ga ik wat anders doen, alsof ik die lame filmpjes ga kijken D:
    Haha, dat doe ik ook altijd. Maar je krijgt geen punten als je verschillende filmpjes tegelijk ziet. D:


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    (...)Haha, dat doe ik ook altijd. Maar je krijgt geen punten als je verschillende filmpjes tegelijk ziet. D:
    HAHA JA, dat deed ik net ook. Toen kreeg ik dat bericht van dat dat niet kon en toen dacht ik: Shit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nog 14 vrienden voor voor Z list

    en 5416 voor de Macbook Pro!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oké en toen was ik door mijn filmjes heen --'


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik heb het ook. Ondanks dat ik nog steeds niet helemaal zeker weet of het nou echt of nep is, is het best leuk om te doen.

    Nog ongeveer 70 dagen en dan heb ik een psp óf een xbox :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Daaaamn, nog 13 vriendin men ._.
    Nou weetje, F*ck it, ik maak gewoon lekker 13 msn accounts aan en meld me via die nog eens aan. (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 21:43 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Daaaamn, nog 13 vriendin men ._.
    Nou weetje, F*ck it, ik maak gewoon lekker 13 msn accounts aan en meld me via die nog eens aan. (:

    wow hoe slim! x'D

    Duo schreef:
    (...)
    wow hoe slim! x'D

    Mijn ouders zijn nu ook lid dus nog maar 11 haha :3
    En ik ga gewoon mijn Q-friends lastig vallen door ze te vragen of ze al een account hebben, zo niet ga ik ze overhalen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En is het ook normaal dat bij die shop staat: Shop coming soon? En ik bij dat Redeem maar 1 ding kan bekijken en erbij staat: More soon? ;o Vroeg ik me even af :'D

    Predictable schreef:
    En is het ook normaal dat bij die shop staat: Shop coming soon? En ik bij dat Redeem maar 1 ding kan bekijken en erbij staat: More soon? ;o Vroeg ik me even af :'D

    Dat klopt. want dat van die shop komt nog, en dat van redeem dat is eens in de zoveel tijd dat je wat kunt halen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3