• Als examenstunt had 6 VWO onze school omgebouwd tot een hoerentent. We moesten allemaal het eerste op school komen en alles om het te zien ze draaide muziek liepen als hoeren rond etc etc. Zo geniaal!
    Echt één van de beste stunts ever :'D
    En met ee loterij kon je een opblaaspop winnen enzo gewoon geniaal!
    En een aantal leraren dansden half naakt haha.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 14:10 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij mag je bij ons op school geen examenstunt doen, of je mag niet naar het gala. Iig dat stond in een nederlands opdracht, dus das vast een subtiele hint Xd Ik heb nog nooit een examenstunt mee gemaakt..
    En ik zit nu in het examen jaar ;)
    Waar het klinkt echt als een leuke stunt ja!

    2Krull4U schreef:
    Volgens mij mag je bij ons op school geen examenstunt doen, of je mag niet naar het gala. Iig dat stond in een nederlands opdracht, dus das vast een subtiele hint Xd Ik heb nog nooit een examenstunt mee gemaakt..
    En ik zit nu in het examen jaar ;)
    Waar het klinkt echt als een leuke stunt ja!

    Ah dat zou ik zo stom vinden als je geen examenstunt mag doen!
    Haha echt jammer!
    En de stunt was geniaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wuua orgineel xD als onze leeraren half naakt zouden dansen... dan denk ik dat ik een trauma zou krijgen xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Morgen hebben wij examenstunt, maar het is niet leuk! Teminste vorig jaar niet. ze gooiden met eieren en meel, en de meeste fietsen waren gewoon kapot! hopelijk is het dit jaar leuker, in de eerste kon je gewoon in de gangen gaan glijden :D(yeah)


    I love Marshawk

    Bij ons is dat chrysostomos, maar dat is om de laatste honderd dagen te vieren. Valt er wel min of meer mee te vergelijken denk ik.
    En ze zijn echt altijd zo zalig. ;o

    Ghaha, geweldig. Bij onze 100-dagen zou zoiets (hoerenthema) nooit mogen.. :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wil dat ook zien (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Bij ons was de examenstunt een paar ballonetjes in het atrium..
    2 Jaar geleden is er een leraar door het lint gegaan, en viel een leerling aan. Toen kwam een andere leerling voor hem op en sloeg de leraar neer. De leraar heeft een paar maand in het ziekenhuis gelegen met hersenbloedingen en functioneert nog steeds niet normaal.. ö Dus nu hebben de examenleerlingen bij ons op school bijna nik smeer te zeggen over de stunt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 15:05 ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Sid schreef:
    Ghaha, geweldig. Bij onze 100-dagen zou zoiets (hoerenthema) nooit mogen.. :')

    Als ik dat soort dingen lees ben ik wel weer blij met mijn school.

    @Treasures
    Dat is wel heftig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.