• Ik vind een jongen echt heeeeeeel leuk, maar hij switcht supervaak van vriendin!
    Maar tegelijk is hij ook heel klef met mij, pakt hij soms mijn hand vast en wilt hij continu knuffelen
    ik weet nu niet wat ik moet doen en het brengt me in de war.

    iemand advies?


    Smile with your heart.

    Vraag gewoon verkering? Wees blij dat je dan teminste 1x met hem hebt gehad :3
    -Als je écht verliefd bent dan-

    Het betekent nu niet meteen dat hij een player is. Misschien denkt hij soms dat hij iets voor die meisjes voelt, maar ondervindt hij snel dat hij niet bij ze past. Je zou hem misschien subtiel eens naar al die meisjes moeten vragen? Er is kans dat hij er een simpele uitleg voor heeft. Of eens aan die meisjes gaan vragen.
    Maar ik ben niet echt geweldig goed in advies geven ^^

    Ik ben er zeker van dat je er wel uitgeraakt :')


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    ZUK0 schreef:
    Vraag gewoon verkering? Wees blij dat je dan teminste 1x met hem hebt gehad :3
    -Als je écht verliefd bent dan-


    Ik krijg niet echt de kans om hem te vragen
    want telkens als ik het wil, heeft hij weer een ander :C


    Smile with your heart.

    gewoon doen! niet dat ik oooit een vriendje heb gehad maar het betekend neit dat hij meteen een Player is.


    When words fail music speaks

    Je moet gewoon een keer met hem praten, des noods via msn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cursed schreef:
    (...)

    Ik krijg niet echt de kans om hem te vragen
    want telkens als ik het wil, heeft hij weer een ander :C

    Sorry hoor.. Maar wil je echt verkering krijgen met een jongen die -klaarblijkelijk- niet veel om meisjes geeft, en ze eerder ziet als een soort objecten die hij kan aflebberen?
    Sorry, maar zo komt die jongen aan me over.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Sorry hoor.. Maar wil je echt verkering krijgen met een jongen die -klaarblijkelijk- niet veel om meisjes geeft, en ze eerder ziet als een soort objecten die hij kan aflebberen?
    Sorry, maar zo komt die jongen aan me over.


    Hij is niet echt een player, hij bindt zich gewoon graag (:


    Smile with your heart.

    Mijn vriendje was vroeger ook zo, van het ene meisje naar het andere, en dat was omdat hij wel verliefd op hen was, maar tijdens hun relatie merkte hij dat ze helemaal niet bij hem paste en dat hij zich maar bleef ergeren aan haar, of dat het niet is hoe hij verwachtte of wat dan ook. En nu heeft hij al 8 maanden lang met mij, dus het is niet omdat iemand van meisje veranderd steeds, dat het ook een player is.

    Maaaaaaaaaaaaaar, het kan wel! Dus ik stel voor dat je eerst subtiel eens probeert te vragen waarom hij zoveel van meisjes veranderd, en meestal kan je uit het antwoord wel opvatten of hij het voor zoals LOVEDRUNK zegt het aflebberen en de kick om een nieuw meisje te hebben, of omdat hij het doen omdat hij wil zien of dat meisje bij hem past.