voilent schreef:
(...)
ooh ; mss wel ;p you never know hé ;p Jhaa; ikheb er een deel van MéG zien vertekken, heb je dna ook de Soundcheck gezien? of was je daar net niet bij? Er zijn twee meisjes niet komen opdagen op ide Soundscheck (werd er toen gezegd); echt dom, ikzou wel weten wat te doen hoor ;o zo iets mis je toch niet?
Ikvind ze ook geweldig live, en de kick van daar te staan, zo close echt super ;p & het voorprogramma Valerius die warene iegenlijk ook best goed
Hahah, nee. Soundscheck mochten we niet meedoen. Ik weet nog dat we aan het praten waren over Tokio hotel, en er was zo een meisje vies aan het kijken en ik zei zo expres kei luid tegen Britt "Wa zit da meiske nu stoem te zien als we over Tokio Hotel beginne?" en die zegt ineens zo "ik ben ook fan hoor" ghaha. Afgaaang. En man, wie komt er nu niet naar zo een soundcheck, : | Dan konden ze dat beter aan echte fans geven, hoor > < En ik vond Valerius eigenlijkj ook best wel goed. Nuja, ze vielen mee, maar dat komt omdat ik de liedjes niet ken. (':
Some people make the world special just by being in it