• Hallo ik ga binnekort beginnen aan een verhaal. Ik heb wat rollen somige zitten pas halverwege of ver daarna.

    Voor: De kus zou alles veranderen. DE liefde die ik voor hem voelde. De vriendschap voor de andere. Alles was anders. Het voelde zo fijn. Maar ik zag zijn pijn.
    Nu en toekomst: Bella is tot over haar oren op Jake. Ze is ingeprent. ZE zijn ruim 15 jaar samen en hebben een kind genaamd Jenna. Jenna is 14 jaar en een soort wolf. Bella wil helemaal niks met Edward te maken hebben. Jenna word verliefd maar dat word ruw verstoord op weg naar Nederland.


    En dan nu:De rollen(A)
    2XVriendin in Nederland.
    Nichtje (dochter Rebecca)
    2XNichtje en neefje(Dochter Rachel)
    Sams en Emilys kinderen jongen en meisje Mag door 1 persoon worden ingevuld.crunch
    ja dat was het wel zoon beetje. Kind uit nederland moet nederlandse naam hebben. De andere moeten een naam hebben die bij Het thema Quilette past.Captivity

    invullen:
    rol:
    Naam:
    voornaam:
    bijnaam:
    karakter goed:
    karakter slecht:
    foto( Quilette achtig voor sommige:

    de beste worden uitgekozen!

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 19:17 ]

    rol:sam's en emily's dochter
    Naam:Jacky
    voornaam: Jacky
    bijnaam:Jack
    karakter goed:Jacky is een slim meisje die altijd weet waar ze mee bezig is, ze is erg volwassen vergeleken met de mensen van haar leeftijd. ze neemt wijze en slimme besluiten en vermijd zo veel ruzies en problemen.
    karakter slecht:Jacky is erg bijdehand omdat ze altijd gelijk wil hebben, ze gaat maar door totdat iedereen haar gelijk geeft.
    foto:als die goed is

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: vriendin uit nederland
    Naam: van der Brinard
    voornaam: Ilse
    bijnaam: Ilsje Ils
    karakter goed: Betrouwbaar, spontaan, zorgzaam
    karakter slecht: chaotisch, nieuwsgierig
    foto( Quilette achtig voor sommige:
    picture 1
    Picca 2
    photo 3

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 19:19 ]

    rol:vriendin in nederland
    Naam: Liselote
    voornaam:Liselote
    bijnaam: Lise of Lote,
    karakter goed: lief,behulpzaam,aardig,
    karakter slecht: soms arrogant,kan bitcherige opmerkingen maken
    foto( Quilette achtig voor sommige:
    http://kdmask.files.wordpress.com/2009/04/sunglasses-34_1451.jpg


    Dress me, I'm your manne-quin

    Ehm, wie is Rebecca? Anders zou ik misschien wel een rol nemen van het nichtje van haar. Alleen ik weet niet wie ze is dus ja :')


    i love you. x ambiee