• Hoe vinden jullie dat het hoort?

    Hoort een jongen een meisje verkering te vragen of het meisje de jongen?

    vertel ook waarom.

    Persoonlijk vind ik dat de jongen het meisje moet vragen, oldskool misschien maar ik vind dat er gewoon bij horen :)


    We can only learn to love by loving.

    Duchesse schreef:
    Ik vind dat de jongen het meisje moet vragen ^^
    Klinkt mss cliché, maar ach. Net zoals ik vind dat de jongen groter moet zijn dan het meisje (a')


    Jaa, vind ik ook(nerd)
    Een goede vriendin van mij zit in de derde, en die heeft met een jongen uit de eerste..
    En dat ziet er gewoon niet uit;
    Hij ziet er veel jonger uit (wat hij ook is), en hij is veel kleiner enzo(cat)

    Maar ik ben erg ouderwets.. ik vind dat de jongen verkering moet vragen. En ik vind dat hun de deur moeten ophouden enzo:X

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jongen moet meisje vragen. Ik ben gewoon ouderwets met dat soort dingen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tja.. voor de meisjes is het makkelijker als jongens het vragen, en andersom.
    Zelf prefereer ik dat een jongen het vraagt. Dat heeft toch iets mannelijks, en dat is sexy, haha. Dat laat gewoon zien dat ie echt into me is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het beiden kunnen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Poseidon schreef:
    Ik vind het vragen een beetje onzin, nadat mijn vriend en ik hadden gezoend was het voor mij al duidelijk dat we iets hadden.


    maar dat is niet bij iedereen zo (:
    sommige mensen denken dan dat ze gebruikt zijn/worden
    omdat het niet 'officieel' is


    Smile with your heart.

    Je vraag elkaar op de basisschool verkering. Maar ik wil gewoon niet dat een jongen vraagt: Wil je verkering met me? Dat is dom. Het moet gewoon allemaal vanzelf gaan tot je een verhouding hebt! :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben het met je eens (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De jongen vraagt het aan het meisje

    Ze zitten toch altijd te zagen dat ze meer durven (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    i dont really care about it^^

    nee serieus. Het boeit me geen ene flikker. Ik weet nieteens meer of mijn boy het had gevraagd of ik^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik vind het zo stom om het te vragen :')
    heey wil jij met mij ? da's zo childish. de jongen moet gewoon de move maken. zoals Poseidon hierboven.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zoals de rest zegt denk ik eerder dat je gewoon naar elkaar toegroeit. Maar anders: Jongen vraagt meisje.


    Let's do this poo

    Ik vind dat de jongen het meisje moet vragen.
    Ik weet niet hoezo maar ik vind dat gewooon.

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 20:16 ]


    iloveJustinBieber

    Beide?
    Alleen vind ik persoonlijk dat hele verkeringvragen-gedoe maar wat onzin.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bijde,als ik verlief ben heb ik echt geen zin om te wachte tot dat hij iets doet.
    Ik snap zowiezo ninet waarom een jongen een meisje moet vragen? Alsof we dat zelf niet kunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er is nooit gezegd dat het per sé een jongen moet wezen die dat initiatief neemt. Maar het is natuurlijk beter dat je 'nee' tegen hem zegt, dan dat je zelf voor schut staat omdat de ander niet wil.

    Maar als ik iemand echt leuk vind ga ik niet eeuwig wachten, dat zou zonde zijn. Als diegene mij ook leuk vindt, dan is het goed nieuws, maar als diegene mij enkel als vriend ziet & niet opgaat in mijn manier van flirten of wat dan ook, dan is het voor mij duidelijk dat diegene het niet wil. Maar aan 'wil je met me?' doe ikzelf niet..

    Met een van m'n ex-en trokken we zóveel met elkaar op dat we niet zeiden van; 'ja, wil je met me?' of zo, dat vind ik raar. Nee, het bloeide op tussen ons.

    Dat kan dus ook.

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 20:55 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny