Jaja, dat eet ik nu.
Ik zag een pakje staan en ik dacht; waarom ook niet. Dus nu eet ik popcorn.
En trouwens, zo ongezond is dat toch niet? Het is gewoon mais, met wat zout..
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Volgens mij is popcorn niet zo slecht. Mijn dikke zusje zeurt dat ik dat elk weekend eet en dat dat slecht is, maar het is way better dan chips en dat soort troep.
TeddyMurder schreef:
Volgens mij is popcorn niet zo slecht. Mijn dikke zusje zeurt dat ik dat elk weekend eet en dat dat slecht is, maar het is way better dan chips en dat soort troep.
Inderdaad. We gingen laatst met natuurkunde kijken hoeveel vet/olie er in één halve pinda zat. We hadden er een van 0,53 gram, na het verbranden maar 0,06 gram. Wejo, dat is pas veel vet.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
L0VEDRUNK schreef:
(...) Inderdaad. We gingen laatst met natuurkunde kijken hoeveel vet/olie er in één halve pinda zat. We hadden er een van 0,53 gram, na het verbranden maar 0,06 gram. Wejo, dat is pas veel vet.
Wajo, ja echt wel. In Pinda's zit over het algemeen ook veel vet.
TeddyMurder schreef:
PUKKELxDING schreef:
(...)Je dikke zusje, haha, is ook niet aardig Nikki
Welhooor, ze is zogenaamd aan het afvallen, gaat ze nu op msn zeuren dat ik alle koekjes heb opgegeten op school, op de bank lag een lolly papiertje en op de tafel een ijsstokje. Vreetzak.