• Hallo :3
    Nou kijk, als ik soms geen zin in school heb ofzo. Zeg ik tegen me moeder dat ik micraine aanval heb, ( dat is hevige hoofdpijn ) Maar dat heb ik dan bijv. helemaal niet! Maar alleen zo kan ik dan thuis blijven. Vandaag had ik dat smoesje ook verzonnen. En nu heeft ze de dokter gebeld, en moet ik woensdag langskomen, en willen ze mij medicijnen geven! Maar wtf, die dingen zijn niet nodig! Want ik heb er al heeeel lang geen last meer van gehad, Ik was 13/14 toen ik me laatste aanval kreeg. En ik wil die medicijnen dus echt niet he!

    Gvd
    , wat moet ik nou? =(

    En geef geen reactie's van: 'Ja dat is je eigen schuld, moet je maar gewoon naar school gaan.'
    Want daar heb ik dus nu niks aan he =.=

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 11:04 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Doen alsof je ze neemt en door de wc spoelen? :x


    -

    MakeBelieve schreef:
    Doen alsof je ze neemt en door de wc spoelen? :x


    Dat is wel een goeie =o
    Maar ik hoop gewoon dat ze het niet merkt.
    Ik word echt gek gewoon =( Iedereen hier bemoeit zich met mij. Ik zit vol stress, ( wil nu niet zielig doen hoor ) En nu moet ik dit ook nog! Het maakt me alleen maar gekker en Depresiever! En met iemand praten wil ik niet, want dat helpt mij nooit! Ik weet gewoon niet meer wat ik met mijn leven moet =( Vanaf me geboorte gaat alles al kut.. En moet altijd maar doen alsof ik vrolijk ben. Maar dat ben ik niet.. En telkens als ik weer een beetje hoop heb, word het weer verpest op verschillende manieren! =(
    Sorry dat je dit moet aanhoren ( als je het nog leest). Ik word gewoon gek van alles om me heen!


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)

    Dat is wel een goeie =o
    Maar ik hoop gewoon dat ze het niet merkt.
    Ik word echt gek gewoon =( Iedereen hier bemoeit zich met mij. Ik zit vol stress, ( wil nu niet zielig doen hoor ) En nu moet ik dit ook nog! Het maakt me alleen maar gekker en Depresiever! En met iemand praten wil ik niet, want dat helpt mij nooit! Ik weet gewoon niet meer wat ik met mijn leven moet =( Vanaf me geboorte gaat alles al kut.. En moet altijd maar doen alsof ik vrolijk ben. Maar dat ben ik niet.. En telkens als ik weer een beetje hoop heb, word het weer verpest op verschillende manieren! =(
    Sorry dat je dit moet aanhoren ( als je het nog leest). Ik word gewoon gek van alles om me heen!

    Ik denk dat het probleem bij jou veel dieper zit, en praten helpt wel, maar alleen met iemand die jij vertrouwt en iemand die er verstand van heeft.


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Ik denk dat het probleem bij jou veel dieper zit, en praten helpt wel, maar alleen met iemand die jij vertrouwt en iemand die er verstand van heeft.


    Goed advies.


    Aan niets denken is ook denken.

    Als ik jou was zou ik idd het advies van MakeBelieve op volgen;) OF praat met iemand anders erover (Bijv. mensen van Q, die het willen aanhoren en willen meedenken met jou (Zoals ik)) :$


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Als ik nu niet op school zat had je me meteen mogen bellen<3


    Scream for mercy!

    In dit geval eerlijk tegen je moeder zeggen dat je gelogen hebt. Medicijnen slikken voor iets dat je niet hebt is ook niet verstandig.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Phineas schreef:
    In dit geval eerlijk tegen je moeder zeggen dat je gelogen hebt. Medicijnen slikken voor iets dat je niet hebt is ook niet verstandig.


    Idd, straks heb je pas ECHT grote problemen :|


    ~ You're original, cannot be replaced ~