• Ik en een vriendin van mij Carmen ehbben veel vrienden via internet. We praten op scholl ook veel oer hun en wat er met hun is gebeurd en alles.
    Maar heel veel kinderen van school zeggen dat ze nep kunnen zijn enzoo maar ik geloof daar niet in. Maar ik word er echt gek van ze lopen de hele tijd te zeuren dat we alleen maar over hun kunnen praten. Maar wij hebben gewoon geen echte vrienden en gaan dus mee rom met mensen via internet enzo.
    Wat moet ik nu doen?


    Ivar Oosterloo.

    Ik snap ze wel. Je moet niet zomaar mensen vertrouwen die je via internet kent. Je moet gewoon met ze bevriend blijven maar geen persoonlijke informatie met ze delen.


    your eyes are like stars in the night.

    Er zijn genoeg neppers die op het internet actief zijn en 'slachtoffertjes' zoeken. Maar als je zo gaat denken zou het ook kunnen zijn dat wij - van Quizlet - volgens jouw schoolgenootjes nep zijn, of niet? :')
    Zolang je maar gezellig kunt msnnen of mailen met je internet vriendjes lijkt het me niets verkeerds..

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:04 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nooit zomaar mensen vertrouwen die je van een of andere site ken. En je vrienden op quizlet dan? Hier is iedereen wel te vertrouwen (op een enkeling na dan)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Poseidon schreef:
    Ik snap ze wel. Je moet niet zomaar mensen vertrouwen die je via internet kent. Je moet gewoon met ze bevriend blijven maar geen persoonlijke informatie met ze delen.


    None but ourselves can free our minds.

    We hebben zelf 1 iemand al ontmoet maar die hadden we ook via cam enzoo gezien.
    Maar als ze nep zijn hoe kan dat want het zijn er 10 nep..


    Ivar Oosterloo.

    uhm melissa er bestaan ook groepen


    <333
    xx

    BillaXMella schreef:
    We hebben zelf 1 iemand al ontmoet maar die hadden we ook via cam enzoo gezien.
    Maar als ze nep zijn hoe kan dat want dan zijn er 10 nep


    Ivar Oosterloo.

    Natuurlijk kun je leuke gesprekken voeren & lol hebben op cyberspace, daar is niets mis mee.
    Maar wanneer jij bv adressen gaat uitwisselen, loop je een enorm risico dat er straks iemand met verkeerde bedoelingen bij je op de stoep staat. Iedereen kan zich via internet voordoen als iemand anders. Er zijn ook zat mensen die zich voordoen als beroemdheden. Niets mis mee, zolang er maar geen persoonlijke informatie aan te pas komt e.d., want dat is foute boel. Altijd uitkijken dus.

    Aan de andere kant, als jij ze echt vertrouwt en gewoon met ze omgaat zoals je doet met normale vrienden, is er niets aan de hand. Zolang het maar niet te ver gaat..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Groepen?


    Ivar Oosterloo.

    melissa doe nou niet zo dom xD ik leg het net uit via msn :P

    melissa doe nou niet zo dom xD ik leg het net uit via msn :P

    xx

    Carmen ik zeg het toch al voordat jij het uitlegde!!


    Ivar Oosterloo.

    misschien moet je die 'zeikerd' van school eens een kans geven als mogelijke vrienden, want het lijkt alsof ze bezorgd om jullie zijn

    en tja helaas overal in de wereld heb je slechte mensen en ook op internet zijn er mensen te vinden met kwade bedoelingen. Pas daarvoor op, want internet maakt het ongelooflijk makkelijk om te pesten/mishandelen wat dan ook


    Why don't you break my heart