• ik en laneiceth gaan een muziekbandje oprichten ik piano en zij drum en zochten th-fans die mee in ons bandje willen
    als je wil mee spelen geef dan een reacrie en wat je wilt bespelen
    -gitarist
    -basist
    -zanger/es

svdm

Hahahah, sorry maar zo makkelijk gaat dat niet. Jullie moeten allemaal dichtbij elkaar wonen dus het is handig om de plaats erbij te zetten. :X

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

leuk, ik heb zelf ook een bandje (ben dus al 'bezet')
    Wat wordt de naam?

ik wil alleen weten waar jullie wonen want misschien lukt et me wle

NYC schreef:
    Hahahah, sorry maar zo makkelijk gaat dat niet. Jullie moeten allemaal dichtbij elkaar wonen dus het is handig om de plaats erbij te zetten. :X

NYC schreef:

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

> Titel aangepast ivm hoofdletters. & Verplaatst naar Muziek.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

NYC schreef:

Idd, no offence, maar jij doet of het kinderspel is, maar zó makkelijk gaat het niet hoor. :3
    Veel succes iig. 8D

None but ourselves can free our minds.

Imperfect schreef:
    (...)
    Idd, no offence, maar jij doet of het kinderspel is, maar zó makkelijk gaat het niet hoor. :3
    Veel succes iig. 8D

Ja inderdaad je moet een plaats hebben waar je kan oefenen. En geen random people omdat ze ook van TH houden ofzo want je moet ook een klik hebben en dat is niet omdat je beide fan bent van dezelfde band ofzo.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Het lijkt mij wel leuk, maar zoals iedereen zegt, een band beginnen is niet makkelijk. Je moet het goed met elkaar kunnen vinden, dicht bij elkaar wonen, een oefenruimte hebben, instrumenten daar zien te krijgen, en ga zo maar door.

Dus waar is het?
    Dan wil ik jullie msn wel ff ofzo x'D
    Want ik wil wel voor zangeres gaan, als er een klik is en jullie dichtbij genoeg wonen.

Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

ik ben zangeres + keyboardspeelster geweest in een bandje ^^ jammer genoeg is het uit elkaar gegaan omdat we andere lesuren hadden.