• Ik liep vandaag even in het dorp, en zoals sommige van jullie weten heb ik dit haar. Nou had ik dus een witte skinny jeans aan met een zwart t-shirtje en daaronder een hempje met bliksem dingetjes erop. Ik had een zwarte ray-ban zonnebril op en liep op zwarte hakken. Loop ik langs een groepje kleine kinderen hoor ik ineens "Hey kijk! Een emo op hakken!" Kijk ik om, zit daar echt een meisje heel arrogant kauwgom te kauwen met een veel te grote zonnebril een mini rokje en hakken. Dus ik trek mijn wenkbrauwen op en vraag hoe oud ze wel niet is. "Ik ben al wel 11 jaar hoor!" Nou ik schoot in de lach en ben door gelopen. Maar goed, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig? :')


    -

    Hahahahhaahaha 8DDD Lol, en die waren elf? Dat is best zielig 'hallo, ik ben wel al elf hoor' Ja jongen, moet je niet beginnen kakken tegen iemand van zestien/zeventien jaar.
    lololol (nerd)

    Eloquently schreef:
    Hahahahhaahaha 8DDD Lol, en die waren elf? Dat is best zielig 'hallo, ik ben wel al elf hoor' Ja jongen, moet je niet beginnen kakken tegen iemand van zestien/zeventien jaar.
    lololol (nerd)

    Inderdaad, dat zinetje maakte het helemaal af! :'D


    -

    Geen idee. Bij mijn broertje in de klas zit een joch van 11, maar dat is écht een aso. Serieus, die loopt elke dag door het centrum heen te scharelen en te kloten enzo. Toen ik 11 was, wist ik niet eens dat dat mocht enzo ö
    of van die jochies van 8 die al (met ziektes) schelden enzo. Ik wist toen ik 8 was niet eens dat zulke woorden bestonden.


    Destroy what destroys you.

    Lol. x']

    Toen ik vorig jaar weer eens terug ging naar mijn basisschool, om te kijken hoe het daar was, liepen er allemaal kindjes op het schoolplein te spelen. Ik nam de andere deur, dus liep ik langs het pleintje van groep 1 en 2. Stonden ze allemaal heel hyper "emo" naar me te gillen. ._.
    Like, die kleine mensjes zijn hoogstens 5 jaar!!


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Lol. x']

    Toen ik vorig jaar weer eens terug ging naar mijn basisschool, om te kijken hoe het daar was, liepen er allemaal kindjes op het schoolplein te spelen. Ik nam de andere deur, dus liep ik langs het pleintje van groep 1 en 2. Stonden ze allemaal heel hyper "emo" naar me te gillen. ._.
    Like, die kleine mensjes zijn hoogstens 5 jaar!!

    wtf ._.


    -

    Mijn vriendin noemt mij altijd emo ;D. Dat slaat pas nergens op ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Haha 11! je hebt gelijk waar gaat het heen met de jeugd xD toen ik 11 was kon ik nog niet eens 2 meter op hakken lopen zonder te struikelen :X


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    toen ik 11 jaar was, was ik net bezig met m'n barbie collectie weg te gooien en een beetje prutsen met mascara enzow xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Toen ik elf was speelde ik nog met Barbies enzo
    En trouwens ik heb ze nog steeds ik spaar ze heb al een hele oude van 15 jaar en dat jurkje van haar heb ik precies nog helemaal in orde enzo.
    En ik ben 12 en loop nog nieteens op hakken waar heb je die didngen voor nodig xD

    Ik ben 14 en doe nog niet eens zo. Ik kan niet op hakken lopen en minirokjes vind ik verschikkelijk zitten. Ik heb nooit make-up op en gedraag me niet als een meisje. Ik interesseer me niet voor kleding, schoenen en mijn nagels. Ik ben zowat een halve jongen.

    Ik kan me dus niet voorstellen hoe dat moet zijn om er zo uit te zien als dat kind. Die mag waarschijnlijk voor het eerst make-up dragen en denkt meteen dat ze er als een hoer uit moet zien


    Queen of Hell is my name

    i love emos!


    i want to be scene!

    jezus >.< stom kind xD


    Fooled ya!

    Oh my god :'D Ik zie 't al voor me. (krul)


    Some people make the world special just by being in it