• Ik liep vandaag even in het dorp, en zoals sommige van jullie weten heb ik dit haar. Nou had ik dus een witte skinny jeans aan met een zwart t-shirtje en daaronder een hempje met bliksem dingetjes erop. Ik had een zwarte ray-ban zonnebril op en liep op zwarte hakken. Loop ik langs een groepje kleine kinderen hoor ik ineens "Hey kijk! Een emo op hakken!" Kijk ik om, zit daar echt een meisje heel arrogant kauwgom te kauwen met een veel te grote zonnebril een mini rokje en hakken. Dus ik trek mijn wenkbrauwen op en vraag hoe oud ze wel niet is. "Ik ben al wel 11 jaar hoor!" Nou ik schoot in de lach en ben door gelopen. Maar goed, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig? :')


    -

    11 jaar?
    My God!


    Your Butt is Mine!

    omg, als mijn klein nichtje dat doet, wil ik nooit meer met haar spelen!
    Laat haar maar lekker bloemetjes kleedjes dragen en haar haar in een staartje ipv minirokjes en hakken. oO


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Waarschijnlijk de Nieuwe Kim Holland als klein, verwende, slet. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    XD


    Life is hard and then we die

    Ze zijn arrogant, irritant en je zou ze door de wc moeten spoelen, ECHT WAAR! Jezes, kzou dii 1ste jaars van ons echt... willen oprollen ofzo? Die zijn zoooo gemeen tegen mekaar :o
    slecht opgevoed fzuuu °_°

    xoxo


    Hellz Yeah, Bitch.

    Haha, nu ik er zo aan terug denk moet ik nog harder lachen! Ik ben een emo op hakken :')


    -

    L0VEDRUNK schreef:
    HAHAA, gosh. Ben benieuwd wat 'r van haar gaat worden later. (':

    -denkt hetzelfde-


    your eyes are like stars in the night.

    HAHHAHA

    me vriendin en zus waren een keer buiten en toen zeiden van die kleine jochies: "Dit is onze plek" hun: "Niet." Toen kregen ze 'ruzie'. Zegt dat joch: "Ik zit al in groep 2 hoooor!" xD

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 22:43 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Jaa, jij bent ook zo emo :'D
    En emo's kunnen echt helemaal niet op hakken lopen ofzo.. XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hahaha dan had ik gezegd: ''Hey kijk een kleuter die denkt dat ze een hoer is op hakken.'' :Y)

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 14:59 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben een gothic in een minirok. Cool he :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik ben een gothic in een minirok. Cool he :o

    Ieeeeeeeeeew, dat is echt ranzig! (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    MakeBelieve schreef:
    Haha, nu ik er zo aan terug denk moet ik nog harder lachen! Ik ben een emo op hakken :')

    haha, hoe je het nu zegt is het wel grappig :3

    Een kind van 11 in een minirokje O_O
    Dit is mijn 4444e bericht op het forum =D

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 23:10 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stuiterbal schreef:
    Een kind van 11 in een minirokje O_O
    Dit is mijn 4444e bericht op het forum =D

    at 2e zin :3
    cool!