• Dat vind ik zo grappig he, met sommige bands. Like all time low. Eerst dacht je dat niemand ze kende, vervolgens ken jij ze, en is iedereen fan. Net als bij Destine. Sinds dit jaar kent iedereen ze, maar dat komt ook wel door iemand uit mijn klas :$ En bevrijdingsfestival.


    SLOAN.

    VersaEmerge schreef:
    Ik erger me het nog meest aan die 'fans' die zich fans noemen, maar de helft van de liedjes niet kennen, of vooral de jongens leuk vinden. ><

    indeed.

    Eloquently schreef:
    (...)
    indeed.


    Mee eens. Oeps. Dan was ik eerst een slechte fan. Toen ging ik naar het concert, en kende maar 3 liedjes. Woeps.


    SLOAN.

    Bij de muziek die ik leuk vind, valt het nog wel mee... Maar ik merk wel dat bijv. Kpop wel snel wereldwijder wordt... (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ken dus geen onbekende bandjes omdat ik gewoonweg geen moeite doe om ze op te zoeken dus heb ik dat probleem niet, :')
    Al kent belange niet iedereen van mijn klas ATL hoewel ze geweldig zijn ^^


    The soul needs autumn.

    Ik was fan van ke$ha een paar weken voor ze bekent hier werd,eerst zei iedereen:eikes doe die fucking muziek af,een paar weken daarna luistert plots iedereen ke$ha
    Net zoals ik nu Orianthi luister:iedereen vind dat super slecht maar als ze een keer op tv komt is iedereen er weg van


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb daar gelukkig nog geen last van.

    Preffection schreef:
    (...)

    Mee eens. Oeps. Dan was ik eerst een slechte fan. Toen ging ik naar het concert, en kende maar 3 liedjes. Woeps.
    het was hopelijk toch niet te duur??Ik ging is naar een concert van milk inc ma k kende ook amper iets,maar de kaarten had ik gewonnen ;D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    MakeAWave schreef:
    (...)het was hopelijk toch niet te duur??Ik ging is naar een concert van milk inc ma k kende ook amper iets,maar de kaarten had ik gewonnen ;D


    Haha, nee. Ik had last minute kaartjes. Waren maar 10 euro. Terwijl ze normaal 27,50 kostten. Met de verzendkosten (die wel duur waren) kwma ik nog goedkoper uit :3


    SLOAN.

    MakeAWave schreef:
    Ik was fan van ke$ha een paar weken voor ze bekent hier werd,eerst zei iedereen:eikes doe die fucking muziek af,een paar weken daarna luistert plots iedereen ke$ha
    Net zoals ik nu Orianthi luister:iedereen vind dat super slecht maar als ze een keer op tv komt is iedereen er weg van

    Orianthi is tof :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    (...)
    Orianthi is tof :3
    Yeey!Er zijn al zeker 2 fans op quizlet :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Preffection schreef:
    (...)

    Haha, nee. Ik had last minute kaartjes. Waren maar 10 euro. Terwijl ze normaal 27,50 kostten. Met de verzendkosten (die wel duur waren) kwma ik nog goedkoper uit :3


    Ze waren maar 16 euro, volgens mij tenminste. In ieder geval niet zo duur :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Volgens mij is dat heel gewoon fenomeen.


    I'm not your princess

    Dat is nu eigenlijk nog wel met muse.
    Ik ga 19-06 naar muse, en dat verelde ik dus tegen Angela die zei zo van: oh ken ik niet. Nu loopt ze keihard met het liedje resistance mee te zingen. ;p


    Live life like a raver.

    Dat gebeurt de laatste tijd echt heel vaak


    Don't judge me for what I am or what I do. If you don't like it: too bad for you.

    Ik haat het als je zo'n groep kent die niemand anders kent en dan ben je er helemaal weg van. En plots worden ze populair en hoor je hun muziek zo vaak op tv dat je er ziek van word. Hehe..


    All this dampness is damp.