• vrienden!
    AHAHAHAH x3
    Dat is toch zielig ;[


    The world is going to hell & I'm driving the bus.

    lolled ik zit hier paar maandjes en ken via het forum nou al best een boel mensen:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    How pathatic. x3
    Maak vrienden! ;D
    It's never too late to make friends! ;3

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 1:51 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik zit ook vaak op het forum en ik heb ook weinig vrienden :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zit al 2jaar op die account (heb nog een andere van 2007, maar daar ga ik niet meer op) en heb best wel veel vrienden eigenlijk, maar dat komt doordat ik veel op het forum zit..dan maak je vanzelf vrienden ;)


    -

    Het is natuurlijk wel leuk om vrienden te hebben, maar voor mij is het niet echt nodig hier. Als je meer op 't forum gaat zitten weet ik bijna zeker dat je wat mensen zult leren kennen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zit hier al 2,5 jaar en heb ook geen vrienden. maar ik heb er eigenlijk ook geen behoefte aan.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:19 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als mensen mij willen toevoegen als vriend, moeten ze dat lekker doen. Ik doe er toch niets mee. Als ik echt behoefte heb aan een goed gesprek doe ik dat met mijn beste vrienden & vriendinnen.

    Klinkt misschien bot, maar ik ben niet zo van de internet vrienden & vriendinnen. Natuurlijk heb ik mensen via internet leren kennen waar ik regelmatig nog contact mee heb en zelfs ontmoet heb, maar dat kwam omdat ik ook echt aanvoelde dat er een vriendschap opbloeide.

    Wat ik wel onzin vind is dat mijn naam genoemd wordt als het om internetvrienden gaat, door mensen waar ik zelden contact mee heb & die ik amper ken. Ik ben niet gauw bevriend met iemand & zeker niet op het internet.

    Toch blijven mijn beste vrienden & vriendinnen die ik persoonlijk ken op #1 staan. Ik ken ze door & door, zij kennen mij door & door.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:16 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    So? ;D
    Ik heb er 3, waarvan 1 echte, en ik zit er al 2-3 jaar op ;P

    Ik ontmoet hier ook nooit iemand, dusjaa (':


    Has no one told you she's not breathing?

    stuur mensen berichten in hun gastenboek! zo heb ik ook vrienden gemaakt! (:


    Pop ate my heart.

    ik heb best veel vrienden via Quizlet gemaakt :3
    en vooral via forum :3

    haha, bij mij gign het via mijn story xD
    iedereen wilde vriendjes met me worden :3


    Smile with your heart.

    Ik wil weten hoe je ze kan verwijderen =='
    Ik heb er 2 ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste