• Hehe, sinds maandag wordt ik elke dag gebeld door een geheim nummer. Steeds neem ik niet op, omdat ik niet weet wie het is. Hij belt steeds rond hetzelfde tijdstip, alleen om maandag belde hij om acht uur en dinsdag tot donderdag tussen zes en zeven. Ik heb ook al iedereen nagevraagd of die mijn nummer heeft doorgegeven, maar niemand heeft dat.

    Grmbl, vandaag neem ik gewoon op. Zul je zien dat ie nu niet meer belt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    gewoon opnemen... heb jij een samsung mobiel?? die worden heel vaak gebeld door een onbekend nummer, en als je opneemt is er niemand... :S maar dat ligt gewoon aan de mobieltjes. dat heb ik elke keer ongeveer op dezelfde momenten als jij gebeld word, misschien dat dat het is?? ^-^
    en anders neem je gewoon op en zeg je dat hij op moet rotten en dat je niet op zijn telefoontjes zit te wachten ;P


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    wat ik dan doe is gewoon opnemen maar zelf niets zeggen en niet naar me gsm kijken, kan hij/zij lekker veel geld opbellen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik had allang opgenomen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik had allang opgenomen :']


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zaitsev schreef:
    Ik had allang opgenomen :']


    Inderdaad. ;D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zaitsev schreef:
    Ik had allang opgenomen :']

    Zaitsev schreef:
    Ik had allang opgenomen :']

    En da heel vaag: 'Met Henk!' Gezegd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zaitsev schreef:
    Ik had allang opgenomen :']
    Ik ook, ik neem altijd op als ieamnd me belt. Je kunt altijd nog ophangen, toch? :'D
    Maar als diegene rond dezelfde tijd werkt zou het best van een of ander bedrijf kunnen zijn ofzo.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    NessieCullen schreef:
    gewoon opnemen... heb jij een samsung mobiel?? die worden heel vaak gebeld door een onbekend nummer, en als je opneemt is er niemand... :S maar dat ligt gewoon aan de mobieltjes. dat heb ik elke keer ongeveer op dezelfde momenten als jij gebeld word, misschien dat dat het is?? ^-^
    en anders neem je gewoon op en zeg je dat hij op moet rotten en dat je niet op zijn telefoontjes zit te wachten ;P

    Dat moet je juist niet doen, want dan proberen ze je gsm te kraken. -een vriendin van me heeft dat gehad.-


    .

    Muh, ik zit hier nu vol spanning te wachten tot ze weer bellen, haha. Levenloos..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    En da heel vaag: 'Met Henk!' Gezegd.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Seel schreef:
    wat ik dan doe is gewoon opnemen maar zelf niets zeggen en niet naar me gsm kijken, kan hij/zij lekker veel geld opbellen :Y)


    Dat zou ik ook doen...
    En anders zeg je"HAllo what f*ck mot je en who the f*ck are you and What the F* ck moet je met mn nummer.. Zo nu ben je uitgelult!" en dan die hoorn er keihad op klappen:Y)

    als diegene dan nog een keer belt dan zeg je "hallo, dit is de voicemail van Bôb, spreek iets in naar de piep toon [piieeep]" kijken wat íe zegt xD


    'Hard Times, Nice Live'

    Ik heb dat ook al gehad, een maand lang ongeveer. Daarna stopte het, opeens.


    -

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    En da heel vaag: 'Met Henk!' Gezegd.
    hahahahaha , of heel luid gaan gillen en dan schrikt ie zich eltterlijk dood :3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H