• Hoi :'(
    Hier een heel erg verdrietige Jesz,
    Want ik word uit huis gegooid alleen omdat ik en me ma ruzie hadden, de zoveelste maarja..
    Iemand een idee waar ik heen kan?
    Want ze meent het :'(
    x


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Naar je vriendinnen of famillie?
    Hoop dat alles goed komt.


    I've got your back like a bra strap.

    Heb niet echt vrienden, en met familie hebben we ruzie :'(


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    De zoveelste keer?
    Ik zou de kindertelefoon bellen of het met je mentoor ofzo er over hebben.

    en waar je heen kan,
    Je opa of oma ?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Naar de politie, je mag niet zomaar uit huis gezet worden. Tenzij je ouder dan 18 bent, denk ik..
    Zij regelen dan dat het weer goed komt, of dat je ergens anders tijdelijk terecht kan.

    Naar de jeugdzorg gaan.


    ars moriendi

    Eerst zou ik als ik jou was eens even goed nagaan voor jezelf waarom je het huis uit gegooid word, en wat is het huis uit gegooid worden? Aan het einde van de dag weer terug mogen komen?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Eerst zou ik als ik jou was eens even goed nagaan voor jezelf waarom je het huis uit gegooid word, en wat is het huis uit gegooid worden? Aan het einde van de dag weer terug mogen komen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ze kan je toch niet zomaar uit huis gooien ?!
    ga naar de politie , tenzij je 18 bent kan je moeder dat niet maken. wat vindt de rest van je famiie hiervan :/ ?!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik denk dat iedereen wel eens iets zegt als hij/zij boos is waar diegene later spijt van krijgt. Woede kan veel met je doen, en soms floepen er dingen uit die je niet meent en die je ook niet wilt zeggen.. Mísschien is dat bij jouw moeder ook het geval.. Maar ga eerst eens na, zoals Kirsten al zei, wat de reden is. En probeer een aantal dingen op een rijtje te zetten..

    Heel veel sterkte.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    KirstenSnaps schreef:
    Eerst zou ik als ik jou was eens even goed nagaan voor jezelf waarom je het huis uit gegooid word, en wat is het huis uit gegooid worden? Aan het einde van de dag weer terug mogen komen?


    your eyes are like stars in the night.

    Mercury schreef:
    Naar de jeugdzorg gaan.


    Jeugdzorg? Ben je gek! Als ze van pleeggezin naar pleeggezin wil en haar moeder nooit meer zien wil en alles wat ze doet en koopt word gecontroleerd moet ze wél naar jeugdzorg gaan. Sorry, I mean no offense maar ik heb slechte ervaringen met jeugdzorg.

    En ik zou inderdaad de kindertelefoon bellen of naar de politie gaan. Ga vooral niet rondzwerven. Geloof me, het is heel moeilijk. Eigen ervaring.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zou de kindertelefoon bellen. dat kan namelijk anoniem, je hoeft je naam niet te noemen.

    Ik zelf zou gewoon in de tuin gaan zitten totdat ze me weer binnen lieten. :']
    Mja, ik zou even naar de politie gaan hoor. ö Want dat kan ze niet maken onder je 18e.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb nu ook ruzie met mijn moeder, moeders zijn weird. Ik zou op het raam blijven bonken tot ze gek wordt. En wat zegt je vader hier van dan? Of je kunt de kindertelefoon bellen. Politie enz. Of ga tijdelijk naar een vriendin.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    't is al opgelost,
    Slotje a.u.b. (:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.