• Dus hier gaan we ons eigen extreme tokio hotel fantasietje opschrijven. Wie doet er mee?

xx

aah Tom zit hier naast mij in een tijdschirft naar de laatste badpakken editie te kijken,terwijl Bill voor de televisie aan het dansen is met het liedje Ella est la dat net op tv verschijnt. georg Moest en zal via het raam van mijn moeders kamer naar onze buurmeisje in de douche kijken, en dat terwijl mijn ouders sex hebben in die zelfde kamer ;s En Gustav ?! die zit op de wc, en om zich daar bezig te houden,tijdens zijn toilet bezoek,is hij aan het tellen hoeveel blaadjes er aan een wc rol hangen..

And all the girls in the front row scream your name.

Tokio hotel neemt nu afscheid van me en ik geef bill nog likje op zijn wang.
    Gustav wilt het na doen maar doet dan bij mijn moeder.
    Tom rent als kleine jongetje omdat gustav mijn moeder likt. Georg springt op de auto's en doet super men naar hij probeert te vliegen maar hij komt in mijn vaders armen te recht

Okay wij hebben echt té veel fantasie xD

Maar Bill die zit hier nu naar Sneeuwwitje te kijken en echt zo precies alsof hij in het beeld gaat springen en als ze het huisje binneging roept hij van : "zie je wel dat ze met die dwergen slaapt, Gustav! Ik zei het je toch!" Gustav draait met z'n ogen en speelt verder op mijn nintendo Ds terwijl Georg en Tom Singstar aan het spelen zijn. Ze zingen het liedje [of proberen het toch te zingen] Kussjesdag van K3

En toen hadden er weinig nog fantasie xP

jaa he
    nou bill wel die wei ent dat de teltubiies he, hadden uitgenodigd voor in marmaladia en dat ze daar de grote tweenie ,oesten evrslqqn maar daarvoor hadden ze het pak van ,ege ,indy nodig dus toen gingen ze wqchten totdat mega ,indy e,t tobi ging seksen en gingen ze haar pak stelen