• Ik vraag me af of er hier nog mensen van plan zijn om te gaan dit jaar? Ik ga sowieso ;D
    sorry als dit al bestaat.

    Tokio Hotel is er aanwezig. Daarom ben ik ook stiekem stikjaloers op jou :X

    UNCOMMON schreef:
    Tokio Hotel is er aanwezig. Daarom ben ik ook stiekem stikjaloers op jou :X

    Oooh, kom mee in mijn tas of we verzinnen een heel drama smoes waardoor ze je moeten binnen laten ^^ Naja, ik had de tickets toch al -mijn vriendin dan-voor dat het bekend was dat Tokio hotel kwam, dus dat is eigenlijk gewoon leuk mee genomen dat ze er toch zullen zijn (:

    ik wou dat ik ging..
    maar zeurende ouders, te weinig geld en te weinig tijd..
    het word me niet gegund..
    en mijn examens gaat voor;)


    Never forget the things that make you smile

    Mag ik wat details? Wat? Wanneer? Waar? Want alleen Tokio Hotel geeft me al genoeg reden om te gaan :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Mag ik wat details? Wat? Wanneer? Waar? Want alleen Tokio Hotel geeft me al genoeg reden om te gaan :9~

    Wat; Award show.
    Waar; Oberhausen -Duitsland-
    Wanneer; 21 Mei -volgende week vrijdag-

    Maar de tickets zijn al uitverkocht, maar er is ook een rode loper, die gratis is. Waar je de artiesten dus ook kunt zien -die dan langst komen voor een handtekening- Dus als iemand er nog steeds naartoe wilt, voor één of andere artiest en geen tickets heeft; aan de rode loper staan kan ook leuk zijn (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:29 ]

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Wat; Award show.
    Waar; Oberhausen -Duitsland-
    Wanneer; 21 Mei -volgende week vrijdag-

    Maar de tickets zijn al uitverkocht, maar er is ook een rode loper, die gratis is. Waar je de artiesten dus ook kunt zien -die dan langst komen voor een handtekening- Dus als iemand er nog steeds naartoe wilt, voor één of andere artiest en geen tickets heeft; aan de rode loper staan kan ook leuk zijn (:
    Tsja, Oberhausen vind ik wel ver en ik weet zeker dat niemand me zou kunnen brengen/ophalen. Nog steeds maar hopen op optredens in de zomer :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Nope, ik ga niet^^


    The soul needs autumn.

    Ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ;D


    Save me with your love tonight.

    Ikke =P


    Je mpp moeder swaa

    ik ga niet, maar lijkt me wel vet !

    whah er zijn nog tickets x'D
    dus mochten mensen hier nog willen dan kan je nu nog tickets voor zitplaatsen kopen ;)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 13:25 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxNOISE schreef:
    whah er zijn nog tickets x'D
    dus mochten mensen hier nog willen dan kan je nu nog tickets voor zitplaatsen kopen ;)

    huh? Waar dan? ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    Klikkerdeklik.


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxNOISE schreef:
    Klikkerdeklik.

    dankjeweeel ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    dankjeweeel ;d

    yourwelcome, maar het kan zijn dat hij het niet doet maar dan moet je vader of je moeder of jij of iemand anders naar zo'n hotline bellen en dan kun je het geld overmaken ofzo dus zo kan het ook ;) zo hebben mijn pa en ik het ook gedaan xD


    T O K I O H O T E L < 3