• Hey

    Het is me opgevallen dat de joepie [weekblad]
    De laatste tijd nogal grof doet tegenover TH...

    Wat vinden jullie?

    x Alice


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ze komen er al eeuwen niet meer in en daar ben ik blij om. Jezus, ik snap niet waar je een probleem van maakt?


    Only losers can act the way you do

    Dat tijdschrift.. is dat alleen in Belgie te koop of zo? Want ik heb dat werkelijk nog nooit in handen gehad :/


    No growth of the heart is ever a waste

    katrnaSOUNDS schreef:
    Joepie heeft zo zijn tokiohoteldagen en tokiohotelanti-dagen (: sommige keren kunnen ze er niet over zwijgen, en andere keren stampen ze hun totaal de grond in. Maarja, zij willen ook alleen maar hun geld?


    ben ik helemaal mee eens! Wat voor suckstunt was dat van 'De grootste loser van het jaar' die is 'Bill Kaulitz!' Weet je hoelang ze me daar mee hebben uitgelachen? Weetje, de joepie suckt soms echt zwaar maar ja. Toch lees ik het graag xD


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Lagoon schreef:
    Ik lees dat ding niet want ik woon in Nederland :3


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ferb schreef:
    Nee, vind ik niet eigenlijk.

    Idem. Ze praten er tegenwoordig net weer veel meer over. Een half jaar geleden ja, toen stond TH er zelden nog in & als ze er in stonden alleen maar met negatieve dingen. Het is een weekblad hé, dat moet meegaan met de 'hypes'.


    Beeeeeeeesje :-)