• En dan heb ik het over twee 'vriendinnen,' van me. Ik had daar maandag ruzie mee. Hun deden telkens kut tegen me.(me buiten sluiten, over me roddelen enz.) Ik weet gewoon dat het over míj ging want er werd nadrukkelijk gezegd: 'Niet aan Karin laten lezen,' Ja oke, ik doe niks en laat het gewoon zo. Dan was het 2de uur IK maar aangezien de meeste klassen examens hadden was dat programma er afgegooid en mochten we op we vrij op internet. (Q en hyves waren btw geblokkeerd). Dus ik ga op Ebuddy en ik stuur naar Hanna* een berichtje van: "Ja Nina én Laura* doen weer verveelend," Wat blijkt? Laura had dat dus gelezen, ze flipte helemaal en stuurde me dit op Ebuddy: "Ik haat jou ook en ik hoop dat je dood neervalt," Like zei ik dat ik ze hate? Maar oké ik reageerde daar niet op en ook Hanna haar berichten ook niet meer. Ik zei zo tegen haar: "Ja nu weet ik ook op wie ik kan vertrouwen en wie niet," meer stuurde ik niet. Toen na het 3de uur -wat ik trouwens maar voor 5 minuten heb gevolgd omdat ik een pw moest inhalen,- liepen we naar de vierde les: Lo. Onderweg daarnaar toe kreeg ik een harde klap op mijn hoofd. -kweet niet eens van wie of wat,- maar ben gewoon doorgelopen naar LO toe. We moesten buiten gymen dus oké. Maar hier scheen de zon echt fucking hard en ik werd misselijk en kreeg last van mijn hoofd dus na 20 minuten in de volle zon te hebben gezeten ben ik me gaan ziekmelden. Niks aan het handje, maar toen zijn Laura en Nina dus echt iedereen tegen me gaan opzetten. Ze doen net alsof hún het slachtoffer zijn en dat ik de boeman ben want nu krijg ik alsmaar haat berichtjes op Hyves en netlog: val toch dood enz. Naja hoe zwak ben je dan wel niet bezig? :"S


    -sorry als het lang is geworden.-

    * ivbm privacy heb ik de namen veranderd.



    Edit:
    Mijn moeder is er achter gekomen... Shít, ik denk dat ze hier mee naar mijn mentor gaat...

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 8:46 ]


    .

    xMILES schreef:
    zeer zwak..

    zeer lullig

    Domme bitches. Ze zijn gewoon jaloers op je.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Wa een kutkindjes zijn dat?
    Moet ik naar je school toekomen? :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat had ik ook gehad, maar dan in het 4e schooljaar. (Dat is nu een jaar geleden) Maar ze waren dus boos op mij en mijn zus, omdat we nog steeds met onze bf omgingen en dat we veranderd waren enzo. (echt een focking domme reden, maar goed) Dus wij antwoorde zo van: 'Ja, wat denk je dan? Antoinette is onze bf hoor, denk je dat we haar opeens laten zakken ofzo!?' Dus hun heel raar kijken en alles, weer een paar bitchopmerkingen. En toen antwoorde mijn zus: 'En btw: iedereen veranderd wel hoor, alsof elk mens hetzelfde blijft. Let liever op jezelf, blabla' Dus toen flipte ze al helemaal. En toen we weer op school kwamen toen gingen zo'n mokkel de hele klas tegen mij opzetten en alles. (Mijn zus en bf zaten niet in mijn klas, maar in een andere. En die 3 'vriendinnen' daar zat er maar 1 van in mijn klas) Maar goed, ze ging dus allemaal leugens verspreiden over mij, over wat ik 'allemaal had gedaan' volgens haar. Dus natuurlijk kreeg ik allemaal dingen naar mijn kop geslingert en ze zeiden dat ik dood moest gaan en vanalles, gaan ze me zelfs op mijn mobieltje stalken. Nouja, geen idee hoe ze aan mijn -nieuwe- nummer kwamen, maar daarna kreeg ik dus weer een heel andere. En toen had een jongen, die ook bij mij in de klas zat, had het voor mij opgenomen enzo. En daarna ging alles eigenlijk wel weer wat beter, maar toen zeiden ze wel telkens: 'Aww, ben je op haar verliefd?' -_-"
    Jezus zeg. Btw. Die jongen was wel schattig,:9~ maar goed. Never mind.
    Good luck en doe gewoon zoals Zaitsev zegt! <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serieus, zoiets kinderachtigs zouden jongens nooit doen. x'D Daarom heb ik haast geen vriendinnen meer, maar alleen vrienden. Heb dit vaak genoeg meegemaakt.
    Ik zou ze gewoon keihard confronteren. Wel 1 op 1 anders voelen ze zich te moedig. Gewoon zeggen wat je vindt en dat ze op kunnen kankeren. Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik kan niet tegen dat stomme wijvengedoe. :x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.


    Edit: Mijn moeder is er achter gekomen... Shít, ik denk dat ze hier mee naar mijn mentor gaat...


    .

    dat is zielig én zwak


    Who needs love when there is chocolate

    Wat een kutwijven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Blokeer je profielen dan. Dan kunnen ze er niet meer naartoe en negeer ze op school.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    no lifers


    happy girls are the prettiest girls

    wat een ***wijfen! dat zijn toch geen echte vriendinnen! zoek andere vriendinnen die WEL echt zijn..!:Y)


    Pop ate my heart.

    omg.
    echt zwaar triest.
    en dat zijn dan vriendinnen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Omgg dit is zoo zwakk!
    Ik Zou ze slagen hooor xs


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Echt kansloos zijn ze

    slotje aub? Dit is al weer opgelost(:


    .