Dat had ik ook gehad, maar dan in het 4e schooljaar. (Dat is nu een jaar geleden) Maar ze waren dus boos op mij en mijn zus, omdat we nog steeds met onze bf omgingen en dat we veranderd waren enzo. (echt een focking domme reden, maar goed) Dus wij antwoorde zo van: 'Ja, wat denk je dan? Antoinette is onze bf hoor, denk je dat we haar opeens laten zakken ofzo!?' Dus hun heel raar kijken en alles, weer een paar bitchopmerkingen. En toen antwoorde mijn zus: 'En btw: iedereen veranderd wel hoor, alsof elk mens hetzelfde blijft. Let liever op jezelf, blabla' Dus toen flipte ze al helemaal. En toen we weer op school kwamen toen gingen zo'n mokkel de hele klas tegen mij opzetten en alles. (Mijn zus en bf zaten niet in mijn klas, maar in een andere. En die 3 'vriendinnen' daar zat er maar 1 van in mijn klas) Maar goed, ze ging dus allemaal leugens verspreiden over mij, over wat ik 'allemaal had gedaan' volgens haar. Dus natuurlijk kreeg ik allemaal dingen naar mijn kop geslingert en ze zeiden dat ik dood moest gaan en vanalles, gaan ze me zelfs op mijn mobieltje stalken. Nouja, geen idee hoe ze aan mijn -nieuwe- nummer kwamen, maar daarna kreeg ik dus weer een heel andere. En toen had een jongen, die ook bij mij in de klas zat, had het voor mij opgenomen enzo. En daarna ging alles eigenlijk wel weer wat beter, maar toen zeiden ze wel telkens: 'Aww, ben je op haar verliefd?' -_-"
Jezus zeg. Btw. Die jongen was wel schattig, maar goed. Never mind.
Good luck en doe gewoon zoals Zaitsev zegt! <3
Quiet the mind, and the soul will speak.