• En dan heb ik het over twee 'vriendinnen,' van me. Ik had daar maandag ruzie mee. Hun deden telkens kut tegen me.(me buiten sluiten, over me roddelen enz.) Ik weet gewoon dat het over míj ging want er werd nadrukkelijk gezegd: 'Niet aan Karin laten lezen,' Ja oke, ik doe niks en laat het gewoon zo. Dan was het 2de uur IK maar aangezien de meeste klassen examens hadden was dat programma er afgegooid en mochten we op we vrij op internet. (Q en hyves waren btw geblokkeerd). Dus ik ga op Ebuddy en ik stuur naar Hanna* een berichtje van: "Ja Nina én Laura* doen weer verveelend," Wat blijkt? Laura had dat dus gelezen, ze flipte helemaal en stuurde me dit op Ebuddy: "Ik haat jou ook en ik hoop dat je dood neervalt," Like zei ik dat ik ze hate? Maar oké ik reageerde daar niet op en ook Hanna haar berichten ook niet meer. Ik zei zo tegen haar: "Ja nu weet ik ook op wie ik kan vertrouwen en wie niet," meer stuurde ik niet. Toen na het 3de uur -wat ik trouwens maar voor 5 minuten heb gevolgd omdat ik een pw moest inhalen,- liepen we naar de vierde les: Lo. Onderweg daarnaar toe kreeg ik een harde klap op mijn hoofd. -kweet niet eens van wie of wat,- maar ben gewoon doorgelopen naar LO toe. We moesten buiten gymen dus oké. Maar hier scheen de zon echt fucking hard en ik werd misselijk en kreeg last van mijn hoofd dus na 20 minuten in de volle zon te hebben gezeten ben ik me gaan ziekmelden. Niks aan het handje, maar toen zijn Laura en Nina dus echt iedereen tegen me gaan opzetten. Ze doen net alsof hún het slachtoffer zijn en dat ik de boeman ben want nu krijg ik alsmaar haat berichtjes op Hyves en netlog: val toch dood enz. Naja hoe zwak ben je dan wel niet bezig? :"S


    -sorry als het lang is geworden.-

    * ivbm privacy heb ik de namen veranderd.



    Edit:
    Mijn moeder is er achter gekomen... Shít, ik denk dat ze hier mee naar mijn mentor gaat...

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 8:46 ]


    .

    zeer zwak..

    zeer lullig


    Love is overrated

    Om het kort te zeggen; ik weet wat je hierbij voelt, want ik maak op dit moment zowat het zelfde mee ^^
    & het is echt zielig hoe laag de mensen dan kunnen zijn.

    Zwak inderdaad ;o\
    Vraag anders waarom ze zo doen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Zwak inderdaad ;o\
    Vraag anders waarom ze zo doen?

    oh die reden weet ik al hoor.
    1). Ik ben dikker dan een ander, en ze proberen op deze manier te treiteren.
    2). Ze weten dat ik toch naar een andere school ga, dus doen ze dit omdat ze daar over 10 weken geen prooi meer voor hebben.
    3). Laura zei dat het door haar broers komt. Hun doen ook zo, dus neem ik dat onbewust over -zei ze vorige keer toch bij onze ruzie.-
    4). Omdat Nina een meeloper is, dusja aan haar heb ik ook niet veel.


    .

    oke erg kanslooss en je bent echt beter dan hun.


    Some angels have no wings.

    oke, dat is echt zwak --'
    kunnen ze nou echt niks beters verzinnen om te doen dan anderen een beetje tegen jou op te gaan zetten??
    ze zijn gewoon zielig... n_n


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Domme wieven.
    Ik zou ze een voor een confronteren. Geen poespas, gewoon face 2 face. Laat geen angst zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zullen we met z'n allen op quizlet terug gaan bitchen?
    Ik haat dat soort mens >,<


    Life is hard and then we die

    Zeer zwak. Doe wat Zaitsev zegt. (:


    your eyes are like stars in the night.

    dat heb ik dus ook net meegemaakt.
    ik ben gewoon eens serieus met die mensen gaan praten en heb gezegd dat ik het begrijp dat zij me haten maar dat ze niet de rest van mijn vrienden tegen mij moet opzetten. Daarna ben ik naar de andere gegaan en heb hen uitgelegd dat het helemaal zo niet is gelopen en heb voor de rest die andere genegeerd. & nu zijn ze ermee gestopt en terug vriendelijk beginnen doen dusja [:


    There's nothing like us.

    Ik kan echt zo boos worden om dit soort dingen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kansloos.
    Jij bent toch veel beter dan wie dan ook <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die kinderen hebben echt een ondergronds laag niveau ö
    En dat noemt zichzelf dan vriendinnen ...


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Dat is echt héél zielig van ze. & 'k vind het heel kut voor je :S als ze zo lullig blijven doen, moet je het misschien maar gaan melden.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 20:06 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Zaitsev schreef:
    Domme wieven.
    Ik zou ze een voor een confronteren. Geen poespas, gewoon face 2 face. Laat geen angst zien.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.