• Eén van mijn beste vriendinnen, Hélène, kan echt supermooi zingen. -jaloers op haar stem-
    En gister was het open podium bij ons op school en toen heeft ze gezongen.
    Je hoort het niet geweldig, maar toch.
    Ik ben zo trots op haar! -pinkt een traantje weg-

    My Heart (Mijn favoriet, maar hier zin de instrumenten er niet zo mooi bij. Met verassing halverwege/op het eind)
    Let The Flames Begin. (Ik film niet, maar op het allerlaatst begint er iemand te gillen, dat ben ik dus.x))

    Nogmaals, als je iemand heel hard hoort gillen, ben ik dat.:Y) (Dus bij Let The Flames Begin op het eind.x))

    Trouwens! Check die lekkere gitarist daar rechts, met dat halflang haar. Jammie, daar wil ik ook wel mee "oefenen".=D

    Btw, op een gegeven moment gaat ze heel druk bewegen, en in de handen klappen. Nou, dat past niet bij Hélène.x; En ik voel me lullig, want ik heb gezegd dat ze meer moest bewegen.(krul)

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 19:13 ]


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)
    Aah, nu ben ik vereerd. -bloosbloos-

    En jammer dat je geen msn mag!
    Ha, dat klopt! Mss gaan we dan wel eens meeten?x) Je herkend me vast wel. -zie Fotoboek-
    En ik doe de groetjes dus wel, en mss belt ze dan alsnog wel?

    Trouwens, als je erover wil praten, over school, dan mag je wel een pb sturen hoor.(:


    ik meen het echt, je bent heel aardig.
    ja misschien wel, dan moet ik wel veel fietsen, maar dat boeit niet.

    dankje,
    ik denk dat ik je wel een pb stuur, ik weet niet aan wie ik het kwijt moet.
    xxx


    the plastic made dreams

    Ik vind dat ze écht goed kan zingen -jat haar stem-


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind dat ze écht goed kan zingen -jat haar stem-

    Nee, dat mag niet!ö
    Alleen ik, maar dat doe ik niet, want dan ben ik geen #1/geobsereerde fan meer.


    everything, in time