• Nou mijn ma is verhuisd naar een andere stad, heeft ze geen werk -haar vriend waar ze mee samenwoont werkt-, én geen vrienden. En aangezien ik bij mijn pa woon, heeft ze dus nooit wat te doen.
    Normaal gesproken mag ik oprotten van der, maar nou opeens heeft ze me nodig.
    Uit medelij neem ik de trein en kom een paar nachtjes bij haar slapen.
    Meteen gaat ze vragen waarom ík zo'n haat aan haar heb. Terwijl zíj mij altijd weg wil hebben.
    Maakt zij er meteen van dat ik een hekel aan haar heb omdat ik ooit geboren ben. -wat dus niet zo is-.
    Zegt ze -overdreven kauwgum kauwend-: "Sorry hooor, ik had ook niet gewild dat je geboren was, maar ja, ik kan de tijd niet terugdraaien hè?"
    Stom wief.
    Komt ze even later thuis van boodschappen doen, helemaal smilend loopt ze op me af.
    "Ik heb eindelijk een vriendin gevonden! Eindelijk!"
    Dus ik ben blij voor der, wat leuk en zo.
    Zegt ze: "Nou heb ik jou niet meer nodig." op haar arrogantst.
    Weet ik ook weer van wie ik dat heb. ^^

Weer wat laten, begint ze opnieuw met lullig doen. "Wat vind ik het toch jammer dat ik geen kinderen heb van R. (haar vriend), dan had ik tenminste een leuk en mooier kind gehad!"
    Bah..
    En opgegeven moment komt mijn stiefbroer binnen, wat dus geen vlees en bloed van haar is. Geeft ze hem een knuffel -die ik nooit krijg- met de woorden "mijn enigste kind."
    De reden dat ik haar niet zo heel erg mag komt ook omdat ze me vroeger en nog steeds, voor alles en nog wat uitscheld. Alleen nou slaat, schopt, krabt, duwt, en spuugt ze me gelukkig niet meer.
    Agressief bitch ding.

Nou pas beginnen mensen tegen mij te zeggen dat dit niet normaal is. En ik heb nooit beter geweten. Ik weet hier geen raad mee. Weten jullie misschien hoe ik van dit 'probleem' afkom?
    Alvast bedankt <3!

En OMG, thx voor de mensjes die dit echt helemaal hebben gelezen... x']

Scream for mercy!

@Yuara

Ik ben btw helemaal geen lief kind hoor. Mams had een keer zelfmoordneigingen door mij, omdat ze mij een te grote last vond of zo. Dat hoort een kind ook niet helemaal te veroorzaken bij een moeder, toch? Dus eigenlijk zitten we allebei gewoon fout denk ik toch..
    <3

Scream for mercy!

Thx trouwens, iedereen(flower)

Scream for mercy!

Ik vind niet dat je je contact met haar moet verbreken alleen omdat ze zoiets zegt. Je moet het uitpraten. Mijn moeder noemt me ook van alles.

[ bericht aangepast op 21 april 2010 - 21:35 ]

You can run but not hide

Ik had metteen de trein terug genomen, Je moet het contact verbreken.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Zoals iedereen hier al zegt; geen contect meer met haar opnemen. Het klinkt heel harteloos, maar dat is wel het beste. Hoe je moeder je behaldelt is niet normaal, zo hoort het niet.
    Iniedergeval, veel sterkte <33

Inspiration can hit you any time

Ik zou meteen de trein terug genomen hebben --'

jeetje, meisje toch.. dat is gewoon mentale kindermishandeling O_O

ars moriendi

Zaitsev schreef:
    (...)
    Ja. Fersure. Als je bloedeigen ouder zegt dat je niet geboren had hoeven worden doet dat zeer en niet zo'n beetje ook. Ik zou op z'n minst gezegd hebben: Had dan godverdomme veilig gevreeen, dan hoefde je me geen steek te bezorgen om dit te zeggen, t.. [laat ik dat maar niet zeggen].

your eyes are like stars in the night.

Eh, weet je vader ervan? Anders ga je naar hem toe? En sorry hoor, als jij haar niet mag, dan hoeft ze ook niet zo te doen. 'Mijn enigste kind' vind ik wel te ver gaan hoor. Verbreek gewoon het contact met haar. En no more medelijden hebben. Succes en sterkte.

we've only said goodbye with words

Beelzebub schreef:
    @Yuara

Ik ben btw helemaal geen lief kind hoor. Mams had een keer zelfmoordneigingen door mij, omdat ze mij een te grote last vond of zo. Dat hoort een kind ook niet helemaal te veroorzaken bij een moeder, toch? Dus eigenlijk zitten we allebei gewoon fout denk ik toch..
    <3

dat is nog geen reden om zo tegenover je dochter te doen. Misschien zit jij ook fout, maar zíj is de volwassene, eah. (:
    En nogmaals sterkte, ik ben d'r voor je, lief.

You move me ......... Kurt

Dankjewel<3!

Scream for mercy!

Ik leer hier over in mijn schoolrichting nu, en het is normaal dat je nooit beter hebt geweten. Je moeder is niet normaal, zoiets mag je niet doen. Verbreek gewoon het contact met haar, als ze zo tegen je doet en dééd, dan is ze niet goed voor je.

Beelzebub schreef:
    @Yuara

<3
    omg echt , dan zou jij het je helemaal niet moeten aantrekken. zelfmoord is zo laf en zeker om de reden dat eigenlijk geen reden is, want ik durf beweren dat jij helemaal geen last bent. ik bedoel mijn ouders zijn ook streng , maar ze houden van me. niet zoals de jouwe , aan haar heb je niks :/

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Wat een kutwijf D:
    Sterkte!

I don't need words to feel those lips.

Lagoon schreef:
    Het klinkt misschien hard, maar volgens mij kun je beter geen contact meer met haar hebben.
    Een moeder hoort niet zo te reageren, en geloof me, het is echt niet jou schuld.
    Maar zoals het nu gaat, wordt het alleen maar erger voor jou. Want hoevaker zij die dingen gaat zeggen, hoe meer jij erin gaat geloven. En dat moet je niet doen, want het is niet waar. Ze zal jou niet gelukkig maken.

Sterkte (flower)

Quiet the mind, and the soul will speak.