• Ik heb een idee voor quizlet.
    maar alleen weet ik niet of jullie dat willen.
    mijn idee was namelijk dat je ook muziek op quizlet kon krijgen bijvoorbeeld voor je mp3 want veel mensen zoeken veel liedjes voor hun mp3 maar kan het dan niet vinden bij die mensen val ik ook onderxD
    pleas denk er goed over na
    dus alleen voor mp3

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 17:20 ]


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    uhh.
    Quizlet is een verhalen en quiz/site.
    Downlaod Limewire ofsoo.


    Food.

    het is niet nodig:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tegen. Daarvoor heb je youtube en/of downloadprogramma's. Sowieso zal de stream dan waarschijnlijk erg vertragen.


    your eyes are like stars in the night.

    Eh, nee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    youtube? Q wordt daar alleen maar sloom van...


    Alis volat propriis

    L0VEDRUNK schreef:
    Eh, nee.

    Poseidon schreef:
    Tegen. Daarvoor heb je youtube en/of downloadprogramma's. Sowieso zal de stream dan waarschijnlijk erg vertragen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dit was al een keer eerder als suggestie bedoeld. Maar nee, het is geen youtube. Ookal zou een mp3-speler wel fijn zijn. En het zou alleen maar trager lopen. Maar goddank bestaat Youtube. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Eh, nee. Anders wordt Q heel langzaam, en we hebben youtube en we kunnen links neerzetten. En met Limewire of zo'n programma kun je prima dingen downloaden. Is niet nodig dus.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ok


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Quizlet is een quizzen/verhalen site. QUIZlet, geen MUSIClet.


    Scream for mercy!

    Nee. Het wordt er niet sneller op.


    I'm not your princess

    Ten eerste is dit al eens voor gesteld. Ten tweede: dit is een verhalen en quizzen site. Ten derde Q wordt er alleen maar slomer van en Ten vierde heb je daarvoor al Youtube. Tegen dus.


    .

    Tegen.
    Waarom? Daar zijn genoeg andere sites voor. Als je het niet kan vinden heb je niet goed gezocht :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Twee woorden. Lime and wire. :3


    We'll never be as young as we are tonight