• Ik ben O8O21O naar hun concert gweest in Ab brussel. dawaz nat. zaalg :'D
    Maar k heb hiernet geleezn dat ze mss nog naar beglie koomn,,
    Dus wou ik op hun officiele site guan kijkn voor de data's.
    && Ik vind di niehn ;s
    Mijn vraag ; Weet er iemand de officiele site van hen? (a).

    Dankuu _O_

    Preffection schreef:
    (...)

    bij ons was de sfeer wel heel leuk, en iedereen zong ook mee. En bij ons viel het allemaal mee. Serieus o.O niet eens damned kennen. Dan ben je zwak. Dan ben je alleen maar een dom bandslutje o.O


    lol, inderdaad. Maar ze waren hier ook al eens geweest 8D + 23 september was nog veel leuker :9~
    Al was 9 feb ook leuk _O_


    There are several things that I have been doing wrong.

    Idk :3 Die officiële site kun je toch wel vinden op google? :'D

    Ik ga ze zijn met Lowlands:9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pukkelpop joh, so going! _O_

    Ga naar hun officele myspace? :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Frostbite schreef:
    (...)

    lol, inderdaad. Maar ze waren hier ook al eens geweest 8D + 23 september was nog veel leuker :9~
    Al was 9 feb ook leuk _O_


    Nu wou ik dat ik erbij was op 23 september. Okay, wie is voor dat ze nog een keer moeten komen. Ikke! -raise hand-


    SLOAN.

    Entrustment schreef:
    Pukkelpop joh, so going! _O_

    Ga naar hun officele myspace? :'D

    Eweeh
    Hell yeah, jij gaat aan mijn hoofd/arm/been/whatever plakken _O_

    Eloquently schreef:
    (...)
    Eweeh
    Hell yeah, jij gaat aan mijn hoofd/arm/been/whatever plakken _O_

    Jah jongen, jij komt niet van me af. 8D

    - Ik heb een hekel aan van die noobsies die dammed nog maar amper kennen. :/
    Like wat doe je dan op een concert van hun?


    We'll never be as young as we are tonight

    Entrustment schreef:
    (...)
    Jah jongen, jij komt niet van me af. 8D

    - Ik heb een hekel aan van die noobsies die dammed nog maar amper kennen. :/
    Like wat doe je dan op een concert van hun?


    Een bandsletje zijn. Omg, alsof zij ooit Alex, Zack, Rian of Jack kunnen krijgen. Domme wichtjes (Nothing personal xD, maar iedereen zijn eigen smaak)


    SLOAN.

    Preffection schreef:
    (...)

    Een bandsletje zijn. Omg, alsof zij ooit Alex, Zack, Rian of Jack kunnen krijgen. Domme wichtjes (Nothing personal xD, maar iedereen zijn eigen smaak)

    Haha, Nothing Personal droog. :'D

    Ik heb iets tegen zo'n mensen. En dan hoogst waarschijnlijk wenen na het concert omdat ze niet naar hun hebben gekeken ofzo. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Entrustment schreef:
    (...)
    Haha, Nothing Personal droog. :'D

    Ik heb iets tegen zo'n mensen. En dan hoogst waarschijnlijk wenen na het concert omdat ze niet naar hun hebben gekeken ofzo. :'D


    Haha, als je dat doet. Ben je zielig. Oké, ik ging naar hun concert, omdat ik het een goede band vond. En ik geluk had dat er nog kaartjes waren. Maar wij waren er pas om 8 uur, toen de zaal openging. En dat vond ik prima. Ik kon iig niet tegen de mensen, die met hun vriendje er klef gignen doen.


    SLOAN.

    Preffection schreef:
    (...)

    Haha, als je dat doet. Ben je zielig. Oké, ik ging naar hun concert, omdat ik het een goede band vond. En ik geluk had dat er nog kaartjes waren. Maar wij waren er pas om 8 uur, toen de zaal openging. En dat vond ik prima. Ik kon iig niet tegen de mensen, die met hun vriendje er klef gignen doen.


    Bwa, ik zou toch ook wel vroeg gaan om redelijk vanvoor te staan hoor. Als ik na een concert ga wil ik wel iets zien. :'D

    Het is toch schattig als je dan met je vriendje bezig bent? Dan laat je ook zien dat je er alleen bent voor de muziek. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Entrustment schreef:
    (...)

    Bwa, ik zou toch ook wel vroeg gaan om redelijk vanvoor te staan hoor. Als ik na een concert ga wil ik wel iets zien. :'D

    Het is toch schattig als je dan met je vriendje bezig bent? Dan laat je ook zien dat je er alleen bent voor de muziek. :'D


    Haha, ik stond nog middenin ook. En ik zag goed.
    Ja, maar het waren twee stelletjes. En die zaten te kleffen, zodat ik niks kon zie-hien. (huil)


    SLOAN.

    Ik vond dat 8 februari klef was, alsof we precies niet tegen een grapje konden, meuh. :Y) En ik haatte al die kinders die daar wat stonden en amper mee konden zingen. :'D Ik bruuulde meeee (nerd) Maarsoit, dat boeit geen reet.
    Pukkelpop dan hé, en voor zover ik op de hoogte ben, hebben ze nog niks van een nieuwe tour laten weten in europa :') alleen de festivaaaaaaals :'D

    Van mij mogen ze best volgend jaar met een neiuwe tour komen in Nederland, (En België, dat is ook aardig voor de belgische mensne onder ons)


    SLOAN.

    Ik vond het stom dat er op 9 feb wat kutjes waren die beha's op het podium gingen gooien. Gurl, this is not America~ :8

    Anyway, we zijn weer lekker ontopic _O_ maar hun myspace is hun officiele site (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    Ik vond het stom dat er op 9 feb wat kutjes waren die beha's op het podium gingen gooien. Gurl, this is not America~ :8

    Anyway, we zijn weer lekker ontopic _O_ maar hun myspace is hun officiele site (nerd)


    Echt? Haha, dat had ik willen zien. Damn de volgende keer ga ik eerder in de rij staan. Maar ik was pas half 5 uit, (en ik had mijn kaartjes nog niet)


    SLOAN.