• Ik ben O8O21O naar hun concert gweest in Ab brussel. dawaz nat. zaalg :'D
    Maar k heb hiernet geleezn dat ze mss nog naar beglie koomn,,
    Dus wou ik op hun officiele site guan kijkn voor de data's.
    && Ik vind di niehn ;s
    Mijn vraag ; Weet er iemand de officiele site van hen? (a).

    Dankuu _O_

    No idea. Google?

    UNCOMMON schreef:
    No idea. Google?

    Daar heb k al suuprveel gzocht hé xp

    Ze komen naar Pukkelpop.

    Skins schreef:
    Ze komen naar Pukkelpop.

    weet ik. Maar geevn ze dan ook ni gwoon een concert?

    Het concert is net geweest. Ze hebben wel een officiele site. Maar daar is niet echt iets boeiends, alleen links naar twitter en facebook.

    concert was 090210 of voor belgië 080210. Je hebt et net gemist.


    SLOAN.

    Ik vind je wijze van schrijven moeilijk leesbaar ;x
    Ik heb géén idee of ze nog naar België komen, ik kan je niet helpen.


    your eyes are like stars in the night.

    Maar ze komen niet dit jaar, (van wat ik heb gelezen) nog naar Nederland/belgie.


    SLOAN.

    Geen idee, maar zo komen ze wel nog is naar België dusja waarschijnlijk geen concert dan.
    Trouwens in de AB vonden ze het overduidelijk niet hun leukste concert nja festivals zijn zoveel beter ;D

    Hun myspace is hun officiele site :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Skins schreef:
    Geen idee, maar zo komen ze wel nog is naar België dusja waarschijnlijk geen concert dan.
    Trouwens in de AB vonden ze het overduidelijk niet hun leukste concert nja festivals zijn zoveel beter ;D

    voorwa dat? ;s

    Poseidon schreef:
    Ik vind je wijze van schrijven moeilijk leesbaar ;x
    Ik heb géén idee of ze nog naar België komen, ik kan je niet helpen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sfeer ;D
    Enja nog andere reden maar die kunnen misschien beledigend zijn voor sommige, nouja ze komen waarschijnlijk weer dusja yay :Y)

    Allex damn, weer Alleen Pukkelpop dit jaar, denk ik :3 Ik was ook bij hen op 8 februari, en toen zei Alex dat ze gingen proberen in de zomer terug te komen ~ Pukkelpop dus (: Voor de rest moet je denk ik wachten (tot een echt concert alleen van hun) tot hun nieuw album er is.

    Skins schreef:
    Geen idee, maar zo komen ze wel nog is naar België dusja waarschijnlijk geen concert dan.
    Trouwens in de AB vonden ze het overduidelijk niet hun leukste concert nja festivals zijn zoveel beter ;D

    Klopt. Het was ook niet echt zo'n "super" concert. Like 3/4 van de fans kenden amper Damned & Weightless, geen wonder dat ze dan zoiets hebben van 'whatever, see ya guys'. Met Jasey Rae werd er amper meegezongen en die nieuwe die hards zijn kinda irritant. zoals bij ToHo ongeveer, ook zo hyper en gillend en zo en dat vind ik gewoon de sfeer helemaal verbrodden :/

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 22:42 ]

    Eloquently schreef:
    (...)
    Klopt. Het was ook niet echt zo'n "super" concert. Like 3/4 van de fans kenden amper Damned & Weightless, geen wonder dat ze dan zoiets hebben van 'whatever, see ya guys'. Met Jasey Rae werd er amper meegezongen en die nieuwe die hards zijn kinda irritant. zoals bij ToHo ongeveer, ook zo hyper en gillend en zo en dat vind ik gewoon de sfeer helemaal verbrodden :/


    bij ons was de sfeer wel heel leuk, en iedereen zong ook mee. En bij ons viel het allemaal mee. Serieus o.O niet eens damned kennen. Dan ben je zwak. Dan ben je alleen maar een dom bandslutje o.O


    SLOAN.