• Vanavond is Shout Out Louds in Paradiso en ik wilde er zo graag heen, maar niemand wilde mee want niemand kent de muziek. En het begint waarschijnlijk over een half uurtje :( -vent-
    (Shout Out Louds voor de liefhebbers)
    maar ik vind dat echt stom, want ze waren in de kleine zaal enzo, en buh.

    Willen/Wilden jullie nog naar een concert waar je niet heen kon/kan omdat niemand het kent?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat is zo kut he ):

    Ik zou al twee keer naar All Time Low kunnen zijn geweest als iemand met me mee wou. Maar nee, dat wilden ze niet D:

    Ik vind het overigens een chill nummer :3 Ik ga downloaden:9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij Muse. En dat is gemeen


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Woon je dicht bij en is het nog neit uit verkocht? Anders kun je misschien nog gaan als het niet te duur is. Ik wilde vroeger wel vaker naar een concert. Nu als ik wil, en ik heb niemand koop ik gewoon twee tickets, er zal vast wel iemand zijn die dan uiteindelijk met me mee wil :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Lagoon schreef:
    Dat is zo kut he ):

    Ik zou al twee keer naar All Time Low kunnen zijn geweest als iemand met me mee wou. Maar nee, dat wilden ze niet D:

    Ik vind het overigens een chill nummer :3 Ik ga downloaden:9~


    Inderdaad. ;~;
    En ja! Time Left For Love is ook leuk heheh :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    All Time Low. Genoeg mensen die mee wouden maar het was op een dinsdag ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KirstenSnaps schreef:
    Woon je dicht bij en is het nog neit uit verkocht? Anders kun je misschien nog gaan als het niet te duur is. Ik wilde vroeger wel vaker naar een concert. Nu als ik wil, en ik heb niemand koop ik gewoon twee tickets, er zal vast wel iemand zijn die dan uiteindelijk met me mee wil :Y).


    Nah, dan moet ik met de trein en ik mag niet alleen van m'n ouders, lol.
    Volgende keer kan ik dat eigenlijk wel doen, en dan haal ik m'n zus over om mee te gaan :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    (...)

    Inderdaad. ;~;
    En ja! Time Left For Love is ook leuk heheh :3

    Je hebt nog dezelfde link eronder staan, maar ik zoek het zelf wel even op:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zoveel concerten ><

    Lagoon schreef:
    (...)
    Je hebt nog dezelfde link eronder staan, maar ik zoek het zelf wel even op:Y)


    Echt? ooh shit sorry hahah :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik wou vorig jaar naar Groezrock, al weet ik niet meer waarom juist? Maar toen mocht ik ook niet en dat was best kak want toen heb ik een hele tijd vies/boos rondgelopen :3

    Frostbite schreef:
    (...)

    Echt? ooh shit sorry hahah :'D

    Maakt niet uit joh (:

    Ik vind hem wel leuk trouwens :9~
    Ik vind al die liedjes leuk :3

    Yeah weer een nieuwe band. Thankyou :3

    Als je nog meer hebt (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    (...)
    Maakt niet uit joh (:

    Ik vind hem wel leuk trouwens :9~
    Ik vind al die liedjes leuk :3

    Yeah weer een nieuwe band. Thankyou :3

    Als je nog meer hebt (krul)


    hahaha geen probleem 8D
    En bedoel je met nog meer, bands of liedjes van Shout Out Louds? :')

    ot: Ik wilde trouwens ook naar Two Door Cinema Club en daar gingen we bijna naartoe, maar m'n zus heeft dan tentamens :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nevermind, ik las gister op de site van paradiso dat het niet doorging door de stofwolk van die vulkaan met die rare naam.
    hehhe stiekem ben ik daar wel blij om x:


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik wilde heel graag naar Paramore, maar ik mocht niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Frostbite schreef:
    Nevermind, ik las gister op de site van paradiso dat het niet doorging door de stofwolk van die vulkaan met die rare naam.
    hehhe stiekem ben ik daar wel blij om x:

    Oh, fijn voor je :')
    Groezrock hier, daar hebben echt kei veel artiesten moeten afzeggen (Sum41 en zo) omdat die ook niet door de stofwolk raakte :')