• Mewn, wat een ellende.

    Ik heb twee crushes. -kuch- Ja, twee. Daan en Jelle. (Niet de echte namen.)
    Daan zat bij mij in de klas, en daar was ik als eerste verliefd op. Jelle zit nu bij me in de klas, en daar ben ik sinds een maand of zo verliefd op, of iedergeval, dat denk ik.
    Ik heb alleen het idee dat Daan mij niet ziet zitten, maar mij vriendin wel. Het zit zo: Ik ging naar mijn kluis, waar Daan ook bij stond met een vriend. Eline ging op een bankje naast het kluisjes-blok zitten, terwijl ik naast haar naar mijn sleutels zocht. Komt Daan aanlopen, loop ik weg omdat ik ze heb gevonden. Kwam hij nou voor mij of voor mijn vriendin? Hij besteedde iedergeval geen aandacht aan me en praatte de hele tijd met Eline. Ik was echt chagrijnig dus ik liep nadat ik mijn boeken had gepakt meteen weg.
    Tijdje later.
    Ik sta met twee vriendinnen bij de kluis van Ilse, en aan de overkant staat Jelle met een meisje. Geen idee hoe ze heet. In mijn ooghoek zie ik Jelle weglopen, en Ilse zegt: 'Zie je wel! Hij heeft wel wat met die blonde, hij gaf 'r een zoen op 'r mond!'
    Ik in shock, maar ik deed natuurlijk alsof ik het leuk voor hem vond. Ik voelde me alleen waardeloos vanbinnen.
    Ik liep naar buiten, en pakte mijn fiets. Daarna fietste ik het schoolplein op om te vragen aan twee meisjes uit mijn klas die erg close zijn met Jelle. Ik zeg: 'Jelle heeft wel wat met dat blonde meisje.'
    Tanja keek opeens heel geschokt en zei: 'Niet waar. Hij heeft met niemand, en zeker niet met haar.' Of zoiets. Toen liepen ze weg omdat ze naar huis gingen. Dus nu weet ik niet; hebben ze nou wat of niet? Of heeft mijn vriendin het verkeerd gezien dat ze elkaar een kus gaven?

    I'm dying. Ik ben echt van plan voor de komende 20 jaar niet meer verliefd te worden. -cry-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Voiceless schreef:
    Dat ken ik. Ik kreeg vandaag een smsje van mijn crush dat hij een vriendin heeft.. ><

    ah wat kut! ;3

    en ik denk dat liefde wel mooi kan zijn, als het wederzijds is (cat)

    bestaat dat dan? Ö

    Mijn crush heeft zijn vriendin net gedumpt maar voelt toch niets voor me. *sigh*
    Haha, ik wil de rest van mijn leven niet meer verliefd worden. ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    21Guns schreef:
    bestaat dat dan? Ö

    -plat-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    tiepmiep95 schreef:
    (...)

    Wat denk jij ouderwets zeg:8
    Ze denkt niet ouderwets, ze geeft gewoon een antwoord op haar vraag 'Waarom bestaat de liefde ook alweer?' En wat zij zei is nu eenmaal de reden waarom liefde bestaat. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 21:05 ]


    Only losers can act the way you do

    je bent niet de enige hoor...ik heb ook TOTALLY geen geluk in de liefde...

    en zulke voornemens houden bij mij niet...heb ik gemerkt...het gevoel van verliefd zijn is wel leuk, maar de onzekerheden zijn like hell....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    tiepmiep95 schreef:
    (...)

    Wat denk jij ouderwets zeg:8

    Haha, nou ik gaf gewoon antwoord op de vraag in de titel. Ik denk echt dat gevoel er is zodat mensen ook echt willen voortplanten. Anders sterven we best snel uit. Ja toch?

    En bedankt Louisa & Emilie x'D.

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 21:42 ]

    Hush schreef:
    Ik heb met mezelf afgesproken niet meer verliefd te worden, en ik houd het toch al een paar jaartjes vol. Leren?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil me daar opzich ook wel bij aansluiten, denk ik. Alleen ik vrees dat ik die 20 jaar no-way ga halen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik agree ook.
    ik had met iemand voor 2 maanden
    het ging uit
    even later krege nwe weer. hij vroeg me
    na een week maakte hij het uit. en nam 2 dagen later met imand anders.

    Maar meis. Vergeet ze gewoon, ik weet dat het moeilijk is maar Richt je nu gewoon maar op je school. Jou leven duurt nog zo lang(flower)
    Gewoon niet aan denken en veel leuke dingen doen
    En remember Chocola healt<3
    Sterkte<3333


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik houuuuu van de liefde :9~


    -

    Genius schreef:
    Ik houuuuu van de liefde :9~

    Niet zo vrolijk doen jij, haha.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    tiepmiep95 schreef:
    (...)

    Wat denk jij ouderwets zeg:8

    Eeeh.. het is zo.


    No growth of the heart is ever a waste