• Anders moet ik een lelijk koeienoog ontleden. Dat wil ik niet, ga weg met die ogen. Die dingen zijn vies en glibberig en zo.. brr. Ik wil het gewoon niet.. Ik bedoel, ik ga toch ook niet de ogen van die lerares uitkrabben om ze te ontleden.

    Bah, waarom bestonden ogen ook es weer?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vond dat eigenlijk wel tof, en grappig x'D
    Wij keihard met dat mesje in dat oog slaan en nog wou het niet open >.<
    Nja, als het moet dan moet het. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik gister gedaan, het was leuk, hij dukte in toen het glasachtig lichaam er uit liep,ze vet.
    Alleen die dingen stiken verschikkelijk, je kan beter een hard ontleden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Daarom heb ik ook Biologie [ofwathetookis] laten vallen(krul)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Possession schreef:
    NEE! -bouwt een grote muur voor de koeien-
    ö
    euw. een oog ontleden? arme dieren.

    Is niet ziellig,het zijn ogen van slagdieren,de koeien zijn al geslacht voor hun vlees. Ze kunne beter alles gebruiken,dan het weg gooien,toch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ik je help met de koeien help jij me dan met de vissen uit te roeien? Voor donderdag graag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Is niet ziellig,het zijn ogen van slagdieren,de koeien zijn al geslacht voor hun vlees. Ze kunne beter alles gebruiken,dan het weg gooien,toch.


    Hm, ja. Best logisch, eigenlijk [:
    maar ik vind het gewoon nasty. Bij mij op school vermoorden we alleen goudvissen door ze te laten stressen ö -practicum; we moesten het aantal ademhalingen tellen bij goudvissen in kommen met verschillende temperaturen. one fish died-


    Destroy what destroys you.

    Wij moesten het niet zelf doen, maar de leerkracht...
    Het was echt héél vies want op een bepaald moment spoot er iets goor uit :S
    En er waren jongens in mijn klas die dat vieze ding wouden aanraken >.<


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    EPIC.
    Dát wil ik doen D:

    Maar koeienogen zijn toch vet hard :')

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 18:05 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Om dingen waar te nemen :Y)


    Life is hard and then we die

    Possession schreef:
    (...)

    Hm, ja. Best logisch, eigenlijk [:
    maar ik vind het gewoon nasty. Bij mij op school vermoorden we alleen goudvissen door ze te laten stressen ö -practicum; we moesten het aantal ademhalingen tellen bij goudvissen in kommen met verschillende temperaturen. one fish died-


    offtopic

    Poor fish D:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Possession schreef:
    (...)

    Hm, ja. Best logisch, eigenlijk [:
    maar ik vind het gewoon nasty. Bij mij op school vermoorden we alleen goudvissen door ze te laten stressen ö -practicum; we moesten het aantal ademhalingen tellen bij goudvissen in kommen met verschillende temperaturen. one fish died-

    Dat is ook erg om dat te doen. Maar de koeien zijn gelukkig wel al dood.
    @Joker: Ze zijn best hard maar je er gewoon in knippen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een keer met biologie. ging onze leraar een varken ontleden. ik werd er misselijk van en ik moest huilen.


    I hope you die :3

    Lekker toch?
    In zo'n koeienoog porren.
    Nee grapje.
    Ik moest een keer een inktvis ontleden. -cry-


    Smiling but close to tears.