• Veldhuizen (buurt in Ede) werd heel lang lastig gevallen door buitenlanders. Ik heb niets tegen buitenlanders, maar wat hun deden ging wel heel ver. Nu is er heel veel politie in Veldhuizen en komen ze daar niet meer.
    Nu lopen ze in de Rietkampen (ook een buurt in Ede), vlak bij mijn school. Nu zijn er al twee vrijdagen achter elkaar gevechten en rellen rond onze school.
    In de Rietkampen worden ruiten ingegooit, dingen vernield en ga zo maar verder.
    Nu denken jullie: Ja, dus niet jij probleem want jij woont niet in Ede. Nou, dat is zo. Maar vrijdag had ik eigenlijk een schoolfeest maar door die focking koekwouzen die zonodig alles moeten vernielen gaat het niet door..
    grmbl


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    tjah de popo kan je de schuld niet geven maar die andere.


    Some angels have no wings.

    Dat is inderdaad nogal kl*te <.<


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Dat is inderdaad nogal klote <.<


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    jah maar weetje als je zoo over die mensen schrijft zou ik ook wel het afblazen lekker dan wordt je halve school neer geknockt en ruiten ingegooit, en dan klagen van dit dit en dit. dus ik snap ze wel.


    Some angels have no wings.

    Ik snap echt niet waarom mensen dat doen ._. Dat is echt klote voor je.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik geef de woute ook niet de schuld, maar die gasten. En Ede moet gewoon een keer er wat tegen doen i.p.v de mensen gewoon te verplaatsen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Ik geef de woute ook niet de schuld, maar die gasten. En Ede moet gewoon een keer er wat tegen doen i.p.v de mensen gewoon te verplaatsen.

    Zoals in de bajes pleuren?


    No growth of the heart is ever a waste

    Lagoon schreef:
    Ik snap echt niet waarom mensen dat doen ._. Dat is echt klote voor je.

    omg , wat een losers..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H