• Ja, het is weer zo ver hoor. Ik heb 'Dag van de Sport' morgen. En wat betekend dat? Juist ja, ik mag vier uur achter elkaar gaan hockeyen. Gelukkig mocht je wel zelf beslissen welke sport je zou doen. Ik koos dus lekker voor Hockey! Wanneer hebben jullie sportdag? En vinden jullie het leuk?


    *~* Proud Luxury *~*

    Wij gaan volgende maandag als sportdag naar het leger, blergh.


    Tanya is de beste.

    Moeten wij ook nog krijgen D:
    Maar vorig jaar kon je ook alleen tussen 3 sporten kiezen, stfu. Ik koos handba, ftw.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij hebben dat in februari ergens gehad en ik had muurklimmen en schaatsen.

    Joker schreef:
    Moeten wij ook nog krijgen D:
    Maar vorig jaar kon je ook alleen tussen 3 sporten kiezen, stfu. Ik koos handbal, ftw.

    Bij ons kan je praktisch kiezen tussen alle sporten. Vorig jaar had ik 'frisbeeën'. Oh my God, dat was echt simpel man 8D. Tja, wist ik veel. Ik kies elk jaar hetgeen uit wat mij het makkelijkst lijkt. Ik keek op de schoollijst met wie er nog meer Hockey gingen doen. Alle kakkers, nou..dat word wat hoor (nerd)


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik haat dat, ik vind gym al een ramp. Gelukkig hebben we dat nu niet meer, sportdag dan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik moet dus maandag naar Brussel (wedstrijd voor school) en we moeten om 06.30 vertrekken en komen pas half 2 'snachts thuis ofzo en dan hebben we de dag erna SPORT dag o.o man man man.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik had vandaag sportdag, was wel grappig. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat hebben wij niet :]


    Alis volat propriis.

    Ik moet morgen ook 'sporten'. Bij ons mocht je niet zelf kiezen, ik ben gewoon ingedeeld in de groep: volleybal, boogschieten en streetjamzz ofzo.


    .

    Pliena schreef:
    Wij gaan volgende maandag als sportdag naar het leger, blergh.

    Dat is leuk! Toen mochten wij in een tank zitten =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aanstaande donderdag --' Volleybaltoernooi :|


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    mijn sportdag us gewoon leuk ik gaat al 3 jaar lang tafeltennnis doen :P XD


    Some angels have no wings.

    Ik had dat tot vorig jaar, denk ik. NU heb ik dat dus niet meer :3

    bij ons kan je dat niet kiezen, je moet alles doen O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    In de eerste hadden wij dat. Op een gegeven moment zijn we gewoon weggebleven :x

    Nu heb ik helemaal geen gym meer en dat zint me prima.


    No growth of the heart is ever a waste