• Ik wou even wat kwijt.

    Ik heb vandaag ook weer wat meegemaakt hoor. Ik had net stage tot 5 uur. En toen ik aan het werk was, kwam er een man van ongeveer in de 40/50 jaar binnen. En meteen hield ie mij in de gaten, en ging wel meer dan 5x achter mij langs lopen. Ik dacht 'Wtf, waarom loopt hij zo vaak door het zelfde gangetje.' En voor de rest vroeg hij ook niks ofzo. En ik ging gewoon verder met mijn taak, producten prijzen. Ineens spreekt ie mij aan van 'Je hebt het wel druk he?' Ik zo : ja best wel. Naja begon hij ineens klein gesprekje. Zegt hij ineens dat ik heel mooi lang zwart haar heb. Ik zo : dankje. Hij zo lachen. ( met zijn vieze vettig zwart krullend haar dat lang was) Ineens vroeg hij : Zou je wel met mij uit willen?

    Dat was : O.O
    Hoe laag kun je zijn?!
    Een man van in de 40/50 vraag een meisje van 15 jaar uit.

    Diep van binnen kreeg ik ergens een lachbui. Ik zo : Nee ben te jong, sorry! Hij zo : Owh jammer, doei. En hij liep meteen winkel uit.
    Ik zo snel mogelijk naar 't magazijn lopen, heb daaar tijdje zitten lachen. Echt, hoe kansloos?! Wat denkt zo'n kerel wel niet o.O
    Naja, daarna vond ik het toch wel beetje eng worden, ik keek al om me heen of hij me stond opte wachten ofzo. Of maybe had ie wel een mes ofzo! Naja gelukkig is het goed afgelopen, en had het ook meteen verteld aan collega's, dus die houden het ook wel in de gaten nu.


    Maar, omg! x)
    Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? =o

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 17:55 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2010 - 17:59 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Okee..
    Ten eerste: Wahahahahahahahahahaha xD.. Dat lijkt me echt super grappig.. Echt enorm kansloos..
    Ten tweede: Is het ook echt super en dan ook super creapy.. Wat denkt die vent wel.. Dat is toch niet normaal... Iemand van 40/50 die iemand van 15 uitvraagt.. Daar kun je volgens mij zelfs voor worden opgepakt..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Design schreef:
    Hahahaha :'D


    Just a simple "I love you" (:

    Hahaha :'D Die oudere mensen van tegenwoordig ook.


    -

    ieuw, een pedo, ofzo

    In 1 ding had die wel gelijk, je hebt mooie zwarte haren... maar ieuw wat een creep en ja ik ben een meisje van 12 en heb dit meegemaakt. Ik zat aan een bushalte en er was zo een man van in de 40/50 met lang ros onverzorgt haar die tegen zichzelf praat naar mij en begon zo aan mijn haar te friemelen en z'n arm rond me heen slaan en al die dingen... Wat was ik bang op dat moment, al goed dat m'n bus er net was maar ik ging al klaar staan en pakte m'n gsm alsof ik aan het bellen was...

    x


    I'm just beautiful me.

    OMG, wat een pedo. Blekkes ! (:


    it's ok to be gay!

    Frightened schreef:
    Whuat. Wat een creep o.O En het is wel heel erg sneu als hij echt dacht dat ie kans maakte. x'D
    Haha, eenzaam figuur. (krul)
    Maar nee, gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt. ;3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    :'DDD
    Ahgg, meiss toch, maak jij weer mee hooor! x'd
    Omg whahahahaha
    nog steeds slappe lach ><

    Amg, ik zou echt friggin' breed grijnzen en daarna in lachen uitbarsten. Omdat ik waarschijnlijk stik in mijn tranen en niet meer kan praten, zou ik wel gewoon mijn hoofd schudden.
    Oeeeew, wat moet dat als een afgang voelen zeg! :'D
    Echt zielig gewoon, dat 'ie ook nog echt verwacht dat ie kans maakt! XDD
    Whaha, maar over je mooie haartjes had ie gelijk <3!

    xxxxxx.


    Scream for mercy!

    Wtf, das gewoon kansloos.

    Mayday schreef:
    Wtf? Kansloos zulke figuren. (cat) Misschien moet hij maar oude vrouwtjes uit gaan vragen, maakt hij vast meer kans :Y)


    Nou echt, zelfs bij oude vrouwtjes zou HIJ geen kans hebben denk ik :x Tenzei, hun zeer gestoord zijn. o.O Fock, wat een griezelig hoofd had hij. Daar wil niemand wakker naast worden. :\


    Sometimes it's best not to care.

    Beelzebub schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    :'DDD
    Ahgg, meiss toch, maak jij weer mee hooor! x'd
    Omg whahahahaha
    nog steeds slappe lach ><

    Amg, ik zou echt friggin' breed grijnzen en daarna in lachen uitbarsten. Omdat ik waarschijnlijk stik in mijn tranen en niet meer kan praten, zou ik wel gewoon mijn hoofd schudden.
    Oeeeew, wat moet dat als een afgang voelen zeg! :'D
    Echt zielig gewoon, dat 'ie ook nog echt verwacht dat ie kans maakt! XDD
    Whaha, maar over je mooie haartjes had ie gelijk <3!

    xxxxxx.


    x)
    Ja lach maar
    * steekt neus in de lucht*

    En dankje meiss over me haartjes [á]
    haha ^_^
    <3


    Sometimes it's best not to care.